Search Suggestions
      вторник, 15.07.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Филип Попов: След Борисов остават дупки, свлачища и срутища

          Гневен пост, подплатен със статистика, публикува във Фейсбук депутатът от БСП  Филип Попов. Попов осъди възхваляваното от самия премиер строителство на управляващите като сравни цените на километър отсечка отпреди и сегашните. Постът на Попов е провокиран от последни коментари в социалната мрежа на министър-председателя.

          - Реклама -

          „Днес премиерът Борисов се е похвалил със строителството на пътища и се е оплакал от комунистите. Оставям настрана факта, че той и половината ГЕРБ са бивши комунисти. Но що се отнася до пътищата – през 2010 г. един километър струваше между 2 и 3 млн. евро на км, а цената на един км днес достигна до 6.7 млн. евро, а в някои случаи и до 10 млн. евро, като на стартиращия лот „Младост“ – АМ „Тракия“, пише Филип Попов.

          Левият депутат уточнява в числа фактите: „Тунелът в Кресненското дефиле при дължина от 2 км струва 125 млн. евро или 67,5 млн. евро на км. Най-дългият тунел в света е в Норвегия – 24 км и струва около 5 млн. евро на км. Кресненският е 14 пъти по-скъп. Ремонтът на „Тракия “ между Чирпан и Нова Загора ще е по-скъп от строителството. Цялото Ви строителство е ремонт на ремонта. След Вас, г-н Борисов, са дупки, свлачища и срутища. Много е хубаво да се строи, но при Вас въпросът е не колко се строи, а колко се краде“, обобщава Попов.

          Гневен пост, подплатен със статистика, публикува във Фейсбук депутатът от БСП  Филип Попов. Попов осъди възхваляваното от самия премиер строителство на управляващите като сравни цените на километър отсечка отпреди и сегашните. Постът на Попов е провокиран от последни коментари в социалната мрежа на министър-председателя.

          - Реклама -

          „Днес премиерът Борисов се е похвалил със строителството на пътища и се е оплакал от комунистите. Оставям настрана факта, че той и половината ГЕРБ са бивши комунисти. Но що се отнася до пътищата – през 2010 г. един километър струваше между 2 и 3 млн. евро на км, а цената на един км днес достигна до 6.7 млн. евро, а в някои случаи и до 10 млн. евро, като на стартиращия лот „Младост“ – АМ „Тракия“, пише Филип Попов.

          Левият депутат уточнява в числа фактите: „Тунелът в Кресненското дефиле при дължина от 2 км струва 125 млн. евро или 67,5 млн. евро на км. Най-дългият тунел в света е в Норвегия – 24 км и струва около 5 млн. евро на км. Кресненският е 14 пъти по-скъп. Ремонтът на „Тракия “ между Чирпан и Нова Загора ще е по-скъп от строителството. Цялото Ви строителство е ремонт на ремонта. След Вас, г-н Борисов, са дупки, свлачища и срутища. Много е хубаво да се строи, но при Вас въпросът е не колко се строи, а колко се краде“, обобщава Попов.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Ивелин Михайлов: Нямаме свобода, нямаме закон, нямаме равноправие

          В свое участие в предаването „Политика и спорт“, Ивелин Михайлов направи остри критики към състоянието на държавността и правовия ред в България. Според него: „Единственият...

          По-високи глоби за шофиране след употреба на алкохол и наркотици одобри Правната комисия в НС

          Правната комисия в Народното събрание гласува окончателно увеличаване на глобите за шофиране след употреба на алкохол и наркотици, съобщава БНР. Промените в Наказателния кодекс...

          Дело за хакерската атака срещу НАП приключи с условна присъда за Кристиян Бойков

          С една условна присъда приключи делото за един от най-големите течове на лични данни в България – пробива в системата на Националната агенция по...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions