Search Suggestions
      петък, 19.09.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Филип Попов: След Борисов остават дупки, свлачища и срутища

          Гневен пост, подплатен със статистика, публикува във Фейсбук депутатът от БСП  Филип Попов. Попов осъди възхваляваното от самия премиер строителство на управляващите като сравни цените на километър отсечка отпреди и сегашните. Постът на Попов е провокиран от последни коментари в социалната мрежа на министър-председателя.

          - Реклама -

          „Днес премиерът Борисов се е похвалил със строителството на пътища и се е оплакал от комунистите. Оставям настрана факта, че той и половината ГЕРБ са бивши комунисти. Но що се отнася до пътищата – през 2010 г. един километър струваше между 2 и 3 млн. евро на км, а цената на един км днес достигна до 6.7 млн. евро, а в някои случаи и до 10 млн. евро, като на стартиращия лот „Младост“ – АМ „Тракия“, пише Филип Попов.

          Левият депутат уточнява в числа фактите: „Тунелът в Кресненското дефиле при дължина от 2 км струва 125 млн. евро или 67,5 млн. евро на км. Най-дългият тунел в света е в Норвегия – 24 км и струва около 5 млн. евро на км. Кресненският е 14 пъти по-скъп. Ремонтът на „Тракия “ между Чирпан и Нова Загора ще е по-скъп от строителството. Цялото Ви строителство е ремонт на ремонта. След Вас, г-н Борисов, са дупки, свлачища и срутища. Много е хубаво да се строи, но при Вас въпросът е не колко се строи, а колко се краде“, обобщава Попов.

          Гневен пост, подплатен със статистика, публикува във Фейсбук депутатът от БСП  Филип Попов. Попов осъди възхваляваното от самия премиер строителство на управляващите като сравни цените на километър отсечка отпреди и сегашните. Постът на Попов е провокиран от последни коментари в социалната мрежа на министър-председателя.

          - Реклама -

          „Днес премиерът Борисов се е похвалил със строителството на пътища и се е оплакал от комунистите. Оставям настрана факта, че той и половината ГЕРБ са бивши комунисти. Но що се отнася до пътищата – през 2010 г. един километър струваше между 2 и 3 млн. евро на км, а цената на един км днес достигна до 6.7 млн. евро, а в някои случаи и до 10 млн. евро, като на стартиращия лот „Младост“ – АМ „Тракия“, пише Филип Попов.

          Левият депутат уточнява в числа фактите: „Тунелът в Кресненското дефиле при дължина от 2 км струва 125 млн. евро или 67,5 млн. евро на км. Най-дългият тунел в света е в Норвегия – 24 км и струва около 5 млн. евро на км. Кресненският е 14 пъти по-скъп. Ремонтът на „Тракия “ между Чирпан и Нова Загора ще е по-скъп от строителството. Цялото Ви строителство е ремонт на ремонта. След Вас, г-н Борисов, са дупки, свлачища и срутища. Много е хубаво да се строи, но при Вас въпросът е не колко се строи, а колко се краде“, обобщава Попов.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Юлиана Методиева: Пеевски изнасили демокрацията

          Нетърпимостта към лидера на ДПС-Ново начало Делян Пеевски трябва да ни припомни 2013 г., когато тя се изля в един граждански протест - много...

          Ивелин Първанов: С всяка година водопреносната мрежа се влошава

          "С всяка година водопреносната мрежа се влошава и загубите на вода нарастват." Това каза депутатът от ПП "Възраждане" Ивелин Първанов, който беше гост в предаването...

          Повдигнаха обвинение на мъж, отглеждал марихуана на стойност 590 700 лв.

          Районна прокуратура - Пазарджик привлече като обвиняем мъж, отглеждал марихуана на обща стойност 590 700 лв., съобщиха от пресцентъра на Апелативна прокуратура – Пловдив. Б.Н. е...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions