„Спорен е въпросът коя среда колко допринася за конефициента на заболеваемост, но е факт, че има многочислено взаимодействие в училище“. Това заяви министърът на образованието Красимир Вълчев по време на брифинг на НОЩ.
- Реклама -
„Няма как това да не бъде част от веригата на разпространение“, допълни още той.
„Изследванията показват, че колкото са по-малки учениците, толкова по-малко пренасят вируса. Проблемът не е детето, а класната стая“, категоричен бе министърът.
„Предучилищният етап сравнително малко допинесе за нарастване на заразата. Ако децата бяха най-големите преносители, щеше да има бум“, подчерта Вълчев.
„Поехме риск с най-големите ученици. Ако ситуацията се влоши, ще се откажем от графика. Графикът не е самоцел“, категоричен бе Красимир Вълчев.
„Спорен е въпросът коя среда колко допринася за конефициента на заболеваемост, но е факт, че има многочислено взаимодействие в училище“. Това заяви министърът на образованието Красимир Вълчев по време на брифинг на НОЩ.
- Реклама -
„Няма как това да не бъде част от веригата на разпространение“, допълни още той.
„Изследванията показват, че колкото са по-малки учениците, толкова по-малко пренасят вируса. Проблемът не е детето, а класната стая“, категоричен бе министърът.
„Предучилищният етап сравнително малко допинесе за нарастване на заразата. Ако децата бяха най-големите преносители, щеше да има бум“, подчерта Вълчев.
„Поехме риск с най-големите ученици. Ако ситуацията се влоши, ще се откажем от графика. Графикът не е самоцел“, категоричен бе Красимир Вълчев.