„Най-трудно беше обучението при групата 5-и и 7-ми клас, защото те трудно се съсредоточават и бързо губят интерес. Повече опростяване на програмите не се налага. Трябва още да се промени моделът – учениците да имат повече време за часове, които да им помогнат да развият аналитичното си мислене – да развиват уменията си, а не наизустяват знания.“ Това заяви учителят по БЕЛ в 18 СУ „Уилям Гладстон“ Даниела Миладинова пред БНТ.
- Реклама -
По думите ѝ онлайн обучението е било успешно за най-големите ученици.
Според нея частните уроци трябва да се ограничат – да има сигурност, че в училище ученикът получава всичко необходимо.
„Най-трудно беше обучението при групата 5-и и 7-ми клас, защото те трудно се съсредоточават и бързо губят интерес. Повече опростяване на програмите не се налага. Трябва още да се промени моделът – учениците да имат повече време за часове, които да им помогнат да развият аналитичното си мислене – да развиват уменията си, а не наизустяват знания.“ Това заяви учителят по БЕЛ в 18 СУ „Уилям Гладстон“ Даниела Миладинова пред БНТ.
- Реклама -
По думите ѝ онлайн обучението е било успешно за най-големите ученици.
Според нея частните уроци трябва да се ограничат – да има сигурност, че в училище ученикът получава всичко необходимо.