Search Suggestions
      сряда, 29.10.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Започва денонощна операцията по разтоварването на „Вера Су“

          Днес започна изпълнението на одобрения спасителен план по товаро-разтоварителните дейности на т/к Vera. Съгласно него операцията ще отнеме 3-4 дни. Отново бе извършен водолазен оглед на района на инцидента и корабът бе обследван за нови пробойни. Отстранени са всички паднали предмети и опасни пластмасови материали от корпуса на плавателния съди, като са поставени допълнителни котви за по-доброто му стабилизиране, съобщават от Министерството на транспорта.

          - Реклама -

          В изпълнението на плана е предвидено прикрепянето на баржа с външна хидравлика към заседналия кораб, с която ще се контролира процеса по отваряне и затваряне на хамбара и цялостното управление на плавателния съд.

          Втечненият карбамид ще се изпомпва с трите баржи, предоставени от Европейската агенция за морска безопасност и ще се претоварва на специализирания танкер „GALAXY ECO“. Сухият карбамид ще бъде извозен до Пристанище Варна-Изток, където ще се натовари на вагони на БДЖ.

          Последната стъпка, която ще бъде предприета след разтоварването е освобождаване на кораба, провлачване и приемане в място за убежище. Преди това ще се заздрави и укрепи корпуса на кораба.

          Според синоптичната прогноза подходящото време, в което ще може да се работи безопасно, е в рамките на няколко дни, поради което ще се работи в 24 часов режим на работа.

          Днес започна изпълнението на одобрения спасителен план по товаро-разтоварителните дейности на т/к Vera. Съгласно него операцията ще отнеме 3-4 дни. Отново бе извършен водолазен оглед на района на инцидента и корабът бе обследван за нови пробойни. Отстранени са всички паднали предмети и опасни пластмасови материали от корпуса на плавателния съди, като са поставени допълнителни котви за по-доброто му стабилизиране, съобщават от Министерството на транспорта.

          - Реклама -

          В изпълнението на плана е предвидено прикрепянето на баржа с външна хидравлика към заседналия кораб, с която ще се контролира процеса по отваряне и затваряне на хамбара и цялостното управление на плавателния съд.

          Втечненият карбамид ще се изпомпва с трите баржи, предоставени от Европейската агенция за морска безопасност и ще се претоварва на специализирания танкер „GALAXY ECO“. Сухият карбамид ще бъде извозен до Пристанище Варна-Изток, където ще се натовари на вагони на БДЖ.

          Последната стъпка, която ще бъде предприета след разтоварването е освобождаване на кораба, провлачване и приемане в място за убежище. Преди това ще се заздрави и укрепи корпуса на кораба.

          Според синоптичната прогноза подходящото време, в което ще може да се работи безопасно, е в рамките на няколко дни, поради което ще се работи в 24 часов режим на работа.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Рая Назарян ще бъде председател на Народното събрание

          След среща между ГЕРБ, "БСП – Обединена левица“ и ИТН стана ясно, че Рая Назарян ще бъде председател на Народното събрание. Това съобщиха от...

          „Не влязохме в базата данни“ — Катинчарова за срама в Женева

          „Няма как да се каже, че е имало българи на тази парламентарна асамблея в Женева“, заяви Красимира Катинчарова в „Политика и спорт“. По думите...

          „Искаме си водата“ — Павел Стоименов пред ЕП в София

          Павел Стоименов стига до Бюрото на Европейския парламент в София „с лозунг“, но, по думите му, „не бях допуснат“. Плакатът е на английски и...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions