Search Suggestions
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Андрей Арнаудов: Мария Бакалова се съгласи за рекламата, защото кампанията е добра за България

          Целта на рекламната кампания на Мария Бакалова беше да се доближим до изискването за пълно падане на визите за българи в САЩ. В момента на всеки 100 кандидатстващи, не са одобрявани около 6, а при достигане на 3, визата ще отпадне. Същевременно Мария Бакалова е най-разпознаваемата българка в Америка в момента. Така продуцентът Андрей Арнаудов коментира пред предаването „ЕвроДикоф“ рекламната кампания с участието на актрисата.

          - Реклама -

          Създателите на рекламата са получили 330 000 лева за рекламата, но хонорарът на Бакалова е съвсем символичен. Голяма част от приходите са отишли за създаването на рекламата във всички негови аспекти, уточни Арнаудов. Мария Бакалова се съгласи да участва, защото кампанията е добра за България, допълни той.

          Аргументите за създаването на рекламата не са политически, доколкото не са свързани с промяната на управлението във Вашингтон. Арнаудов отбеляза факта, че до момента Мария Бакалова не е участвала в нито една реклама в България.

          Продуцентите са координирали кампанията с МВнР, а то се е обърнало към американското посолство, каза още Арнаудов.

          Целта на рекламната кампания на Мария Бакалова беше да се доближим до изискването за пълно падане на визите за българи в САЩ. В момента на всеки 100 кандидатстващи, не са одобрявани около 6, а при достигане на 3, визата ще отпадне. Същевременно Мария Бакалова е най-разпознаваемата българка в Америка в момента. Така продуцентът Андрей Арнаудов коментира пред предаването „ЕвроДикоф“ рекламната кампания с участието на актрисата.

          - Реклама -

          Създателите на рекламата са получили 330 000 лева за рекламата, но хонорарът на Бакалова е съвсем символичен. Голяма част от приходите са отишли за създаването на рекламата във всички негови аспекти, уточни Арнаудов. Мария Бакалова се съгласи да участва, защото кампанията е добра за България, допълни той.

          Аргументите за създаването на рекламата не са политически, доколкото не са свързани с промяната на управлението във Вашингтон. Арнаудов отбеляза факта, че до момента Мария Бакалова не е участвала в нито една реклама в България.

          Продуцентите са координирали кампанията с МВнР, а то се е обърнало към американското посолство, каза още Арнаудов.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Протест на ресторантьорите срещу промените в паркирането в София

          Ресторантьорският бранш в София излиза на протест след решението на Столичния общински съвет да приеме реформа в зоните за платено паркиране.

          ВСС отсъства и бюджетът остана без защита

          Висшият съдебен съвет не изпрати свой представител на заседанието на парламентарната Комисия по конституционни и правни въпроси, където беше разгледан бюджетът на съдебната власт...

          Депутати искат стипендиите за ученици да преминат в евро

          Размерът на ученическите стипендии може да бъде увеличен номинално, като минималните 21 лева станат 21 евро, а максималните – от 60 лева да се...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions