Повече от 3 милиона души са използвали метрото в София по време на неотдавнашната стачка в наземния транспорт, посочи пред БНР Николай Найденов, изпълнителен директор на „Метрополитен“. Според него това показва, че подземната железница е екологична и удобна алтернатива за придвижване в столицата.
- Реклама -
Найденов съобщи, че е приключила процедурата по избор на изпълнител за разширението на метрото към Студентски град, като в момента тече срок за обжалване. Идейният проект трябва да бъде завършен в рамките на 18 месеца, а с реализацията се очакват над 1 милион допълнителни пътувания месечно.
По думите му, няма забавяне в изграждането на други участъци от метрото. Столичната община вече е заделила средства за отчуждителни процедури.
Найденов потвърди също, че е изградено видеонаблюдение в подлеза на метростанция „Горна баня“ след инцидент по-рано тази година. По принцип началниците на метростанции следят за сигурността и при нужда подават сигнал до органите на реда или реагират чрез дежурни служители.
Той допълни, че нарушенията на правилата в метрото зачестяват и в момента се обсъжда дали един служител на станция е достатъчен за гарантиране на реда.
Повече от 3 милиона души са използвали метрото в София по време на неотдавнашната стачка в наземния транспорт, посочи пред БНР Николай Найденов, изпълнителен директор на „Метрополитен“. Според него това показва, че подземната железница е екологична и удобна алтернатива за придвижване в столицата.
- Реклама -
Найденов съобщи, че е приключила процедурата по избор на изпълнител за разширението на метрото към Студентски град, като в момента тече срок за обжалване. Идейният проект трябва да бъде завършен в рамките на 18 месеца, а с реализацията се очакват над 1 милион допълнителни пътувания месечно.
По думите му, няма забавяне в изграждането на други участъци от метрото. Столичната община вече е заделила средства за отчуждителни процедури.
Найденов потвърди също, че е изградено видеонаблюдение в подлеза на метростанция „Горна баня“ след инцидент по-рано тази година. По принцип началниците на метростанции следят за сигурността и при нужда подават сигнал до органите на реда или реагират чрез дежурни служители.
Той допълни, че нарушенията на правилата в метрото зачестяват и в момента се обсъжда дали един служител на станция е достатъчен за гарантиране на реда.
Ма, вярна ли е цифрата,та това е полвин България ?
Самолет ли да ползват ?
А аз да попитам: защо само в София стачкуваха шофьорите….
Таблото на автомобила показва преди това
правилният избор
Софиянци нямаха голям избор!
Emilia Dimitrova Никакъв….
И от къде се взеха тези три милиона като голяма СОФИЯ НЯМА ТОЛКОВА ЖИТЕЛИ ДАЖЕ И С ПЕЛЕНАЧЕТАТА, хайде бъдете коректни в информацията!