Search Suggestions
      четвъртък, 18.09.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Twitter забранява рекламите на държавни медии

          Американската компания Twitter, Inc. въвежда забрана за държавни медии да публикуват реклама в платформата й за микроблогинг.

          - Реклама -

          Целта е „да се защити здравия дискурс и откритото общуване“.

          Предстои социалната мрежа да уведоми компаниите, които касае това нововъведение всички, които ще засегне.

          Медиите в различни страни ще имат 30 дни, за да се откажат от изполването на рекламните продукти на Twitter.

          Забраната за реклама засяга всички медии, чието финансиране или редакционно съдържание се контролира от държавата.

          Twitter ще се ориентира и по това как едни или други медии се оценяват от неправителствени и журналистически организации.

          През октомври 2017 г. Twitter вече забрани на водещите руски държавни медии като телевизията Russia Today (RT) и сайта „Спутник“ (Sputnik) да публикуват рекламите си.

          През 2018 г. мениджмънтът на Twitter призна, че контролираната от руските служби „Фабрика за тролове“ е използвала микроблога за евентуалната намеса в президентските избори в САЩ.

          На вота през 2016 г. медиите в Москва очевидно бяха симпатизирали на републиканския кандидат Доналд Тръмп.  

          Американската компания Twitter, Inc. въвежда забрана за държавни медии да публикуват реклама в платформата й за микроблогинг.

          - Реклама -

          Целта е „да се защити здравия дискурс и откритото общуване“.

          Предстои социалната мрежа да уведоми компаниите, които касае това нововъведение всички, които ще засегне.

          Медиите в различни страни ще имат 30 дни, за да се откажат от изполването на рекламните продукти на Twitter.

          Забраната за реклама засяга всички медии, чието финансиране или редакционно съдържание се контролира от държавата.

          Twitter ще се ориентира и по това как едни или други медии се оценяват от неправителствени и журналистически организации.

          През октомври 2017 г. Twitter вече забрани на водещите руски държавни медии като телевизията Russia Today (RT) и сайта „Спутник“ (Sputnik) да публикуват рекламите си.

          През 2018 г. мениджмънтът на Twitter призна, че контролираната от руските служби „Фабрика за тролове“ е използвала микроблога за евентуалната намеса в президентските избори в САЩ.

          На вота през 2016 г. медиите в Москва очевидно бяха симпатизирали на републиканския кандидат Доналд Тръмп.  

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          В Перу откриха 12-милионен фосил на праисторическа „морска свиня“

          Перуански палеонтолози представиха уникално откритие – фосил на праисторическо китоподобно, известно като „морска свиня“, датиращо отпреди 12 милиона години. Фосилът, дълъг 3,5 метра, е открит...

          Британски учени: Стотици жертви в България и хиляди в Европа по време на горещата вълна това лято

          България е сред най-тежко засегнатите страни в Европа от летните горещини през 2025 г., сочи нов доклад на Grantham Institute към Кралския колеж в...

          Шефът на „Роскосмос“: Русия разработва конкурент на „Старлинк“

          Русия работи активно по създаването на алтернатива на сателитната интернет система Starlink на Илон Мъск. Това съобщи новият генерален директор

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions