Свлачище буквално отнесе част от път III-866 край Михалково, като остави пътната настилка да виси над пропаст. Движението се извършва на сантиметри от срутването – ситуация, която заплашва не просто пътната безопасност, а човешки животи.
- Реклама -
За това сигнализираха Диана Русинова от Европейския център за транспортни политики и депутатът Тодор Батков-младши в постове в социалните мрежи.
„Това не е просто авария – това е въпрос на време преди да се случи трагедия“, пишат двамата.
Състоянието на инфраструктурата в региона се влошава драстично, въпреки месеци на сигнали, писма и настоявания за действия от страна на Министерството на регионалното развитие и Агенция „Пътна инфраструктура“. Според Русинова и Батков отговорните институции „продължават да мълчат, а резултатите вече са катастрофални“.
🚨 Смолянска област под блокада. Институциите – в пълно мълчание.Вчера по път III-866 се активира ново свлачище, което…
Пътят Михалково – Кричим е затворен за тежкотоварен трафик. Отсечката Тешел – Грохотно пък остава затворена още от 2021 г. Единственият обходен маршрут за камиони е през Широка Лъка – Чепеларе – Асеновград – път, който удължава разстоянието, времето и разходите за транспорт. Това засяга сериозно икономическата активност в региона, включително най-големите работодатели – „Девин“, „Балдаран“ и „Михалково“.
„Пътищата в Смолянска област са в критично състояние. Не става дума за административен проблем – става дума за реална заплаха за живота и поминъка на хората“, заявява Тодор Батков. В изявлението се критикува и поведението на директора на Областно пътно управление – Смолян, описано като „демонстративно нехайство и оправдания“.
„Питаме открито: Министърът на регионалното развитие ще продължи ли да мълчи, докато Родопите пропадат – буквално и преносно?“, се казва още в изявлението.
Според Русинова и Батков, хората в региона имат право не само на пътища, но и на сигурност, достъп до здравеопазване, икономическа жизненост и най-вече – уважение от държавата, която финансират със своите данъци.
Свлачище буквално отнесе част от път III-866 край Михалково, като остави пътната настилка да виси над пропаст. Движението се извършва на сантиметри от срутването – ситуация, която заплашва не просто пътната безопасност, а човешки животи.
- Реклама -
За това сигнализираха Диана Русинова от Европейския център за транспортни политики и депутатът Тодор Батков-младши в постове в социалните мрежи.
„Това не е просто авария – това е въпрос на време преди да се случи трагедия“, пишат двамата.
Състоянието на инфраструктурата в региона се влошава драстично, въпреки месеци на сигнали, писма и настоявания за действия от страна на Министерството на регионалното развитие и Агенция „Пътна инфраструктура“. Според Русинова и Батков отговорните институции „продължават да мълчат, а резултатите вече са катастрофални“.
🚨 Смолянска област под блокада. Институциите – в пълно мълчание.Вчера по път III-866 се активира ново свлачище, което…
Пътят Михалково – Кричим е затворен за тежкотоварен трафик. Отсечката Тешел – Грохотно пък остава затворена още от 2021 г. Единственият обходен маршрут за камиони е през Широка Лъка – Чепеларе – Асеновград – път, който удължава разстоянието, времето и разходите за транспорт. Това засяга сериозно икономическата активност в региона, включително най-големите работодатели – „Девин“, „Балдаран“ и „Михалково“.
„Пътищата в Смолянска област са в критично състояние. Не става дума за административен проблем – става дума за реална заплаха за живота и поминъка на хората“, заявява Тодор Батков. В изявлението се критикува и поведението на директора на Областно пътно управление – Смолян, описано като „демонстративно нехайство и оправдания“.
„Питаме открито: Министърът на регионалното развитие ще продължи ли да мълчи, докато Родопите пропадат – буквално и преносно?“, се казва още в изявлението.
Според Русинова и Батков, хората в региона имат право не само на пътища, но и на сигурност, достъп до здравеопазване, икономическа жизненост и най-вече – уважение от държавата, която финансират със своите данъци.
Пациентски организации „Заедно с теб“ остро осъждат грубото и недопустимо изказване на депутата Тошко Йорданов по време на заседанието на Комисията по здравеопазване, отправено...
Търговските отношения между Република България и Китайската народна република продължават да се развиват положително, като стокообменът между двете страни е достигнал близо 4 млрд....
"Слави Василев: Подписвам се, че правителството няма да падне."
Това каза политологът Слави Василев, който беше гост в предаването "Делници" с водещ Николай Колев.
Според Василев...
8 КОМЕНТАРА
качествено положеният асфалт винаги се полага директно върху пръстта – тук българската система лопата асфалт лопата пръст и ром удря отгоре с лопатата дорде се сбие е идеално спазена
Dimas Wolf много преди соца, още в началото на 20-тия век, първите български лесовъди са направили програма, подбрали са подходящи за климата и почвите видове, и така е започнато.
качествено положеният асфалт винаги се полага директно върху пръстта – тук българската система лопата асфалт лопата пръст и ром удря отгоре с лопатата дорде се сбие е идеално спазена
трябва както едно време залесяване! и СПИРАНЕ на безконтролната сеч! така са се преборили с свлачищата в годините на соца
Dimas Wolf много преди соца, още в началото на 20-тия век, първите български лесовъди са направили програма, подбрали са подходящи за климата и почвите видове, и така е започнато.
Snezhana Sharkova не знам родителите ми говореха че като ученици и студенти като луди засаждали фиданки в някакви планински била станали после гори
Dimas Wolf така е, през соца продължи, слава Богу.
Министри и политици фашисти не мислят за България, а само как да ограбят и това което е останало. Вече са ни продали на американските евреи. Амин.
Що ни занимавате с тази мехмедАли? Родопите пропадали…
Snezhana Sharkova , тъпа пАтка!