Search Suggestions
      четвъртък, 06.11.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Европа срещу Китай: Автомобилният сблъсък на изложението в Мюнхен

          Най-голямото автомобилно изложение на континента – IAA Mobility в Мюнхен – ще се превърне следващата седмица в арена на пряка конкуренция между китайските и европейските производители. Събитието отразява засилващата се битка за пазарни дялове, в която утвърдени гиганти като Volkswagen се изправят срещу бързо разрастващи се китайски марки като BYD, GAC и Changan.

          - Реклама -

          Китайското настъпление

          Китайските автомобилни производители навлизат в Европа в търсене на печалби, докато местните компании губят позиции в Китай – най-големия автомобилен пазар в света.

          Най-яркият пример е BYD, чиито глобални продажби са скочили до 4,2 милиона автомобила през 2024 г. – десетократно увеличение спрямо 2019 г. На IAA Mobility в Мюнхен компанията ще демонстрира амбицията си да се утвърди на европейския пазар редом с други китайски играчи – Changan, GAC и Hongqi (FAW).

          Реакцията на Европа

          За европейските производители като Volkswagen, навлизането на китайските конкуренти идва в момент, когато на вътрешния им пазар бушува „дарвинистка ценова война“ и електрификацията поставя нови предизвикателства.

          Най-голямото автомобилно изложение на континента – IAA Mobility в Мюнхен – ще се превърне следващата седмица в арена на пряка конкуренция между китайските и европейските производители. Събитието отразява засилващата се битка за пазарни дялове, в която утвърдени гиганти като Volkswagen се изправят срещу бързо разрастващи се китайски марки като BYD, GAC и Changan.

          - Реклама -

          Китайското настъпление

          Китайските автомобилни производители навлизат в Европа в търсене на печалби, докато местните компании губят позиции в Китай – най-големия автомобилен пазар в света.

          Най-яркият пример е BYD, чиито глобални продажби са скочили до 4,2 милиона автомобила през 2024 г. – десетократно увеличение спрямо 2019 г. На IAA Mobility в Мюнхен компанията ще демонстрира амбицията си да се утвърди на европейския пазар редом с други китайски играчи – Changan, GAC и Hongqi (FAW).

          Реакцията на Европа

          За европейските производители като Volkswagen, навлизането на китайските конкуренти идва в момент, когато на вътрешния им пазар бушува „дарвинистка ценова война“ и електрификацията поставя нови предизвикателства.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Словакия ще съди повторно обвиняемия за убийството на известния журналист Ян Куциак, разследвал Роберт Фицо

          Словашкият бизнесмен Мариан Кочнер, обвинен, че е поръчал убийството на разследващия журналист Ян Куциак и годеницата му Мартина Кушнирова, ще бъде съден повторно догодина,...

          Върховния съд на САЩ е скептичен относно законността на някои от митата на Тръмп

          Повечето съдии от Върховния съд на САЩ изразиха дълбок скептицизъм относно законността на редица от митата, въведени от президента Доналд Тръмп, по време на...

          Делегация на Хамас обсъди примирието в Газа с ръководителя на турското разузнаване

          Хамас изрази благодарност към турския президент Реджеп Ердоган и Турция за посредническата и гаранционна роля на страната при осигуряването и наблюдението на споразумението за...

          1 коментар

          1. Защо по-новите водещи марки немски автомобили се развалят често а са доста по-скъпи? с парите за поддръжката им човек може да си купи друг автомобил!?

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions