Search Suggestions
      неделя, 07.09.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Европа срещу Китай: Автомобилният сблъсък на изложението в Мюнхен

          Най-голямото автомобилно изложение на континента – IAA Mobility в Мюнхен – ще се превърне следващата седмица в арена на пряка конкуренция между китайските и европейските производители. Събитието отразява засилващата се битка за пазарни дялове, в която утвърдени гиганти като Volkswagen се изправят срещу бързо разрастващи се китайски марки като BYD, GAC и Changan.

          - Реклама -

          Китайското настъпление

          Китайските автомобилни производители навлизат в Европа в търсене на печалби, докато местните компании губят позиции в Китай – най-големия автомобилен пазар в света.

          Най-яркият пример е BYD, чиито глобални продажби са скочили до 4,2 милиона автомобила през 2024 г. – десетократно увеличение спрямо 2019 г. На IAA Mobility в Мюнхен компанията ще демонстрира амбицията си да се утвърди на европейския пазар редом с други китайски играчи – Changan, GAC и Hongqi (FAW).

          Реакцията на Европа

          За европейските производители като Volkswagen, навлизането на китайските конкуренти идва в момент, когато на вътрешния им пазар бушува „дарвинистка ценова война“ и електрификацията поставя нови предизвикателства.

          Най-голямото автомобилно изложение на континента – IAA Mobility в Мюнхен – ще се превърне следващата седмица в арена на пряка конкуренция между китайските и европейските производители. Събитието отразява засилващата се битка за пазарни дялове, в която утвърдени гиганти като Volkswagen се изправят срещу бързо разрастващи се китайски марки като BYD, GAC и Changan.

          - Реклама -

          Китайското настъпление

          Китайските автомобилни производители навлизат в Европа в търсене на печалби, докато местните компании губят позиции в Китай – най-големия автомобилен пазар в света.

          Най-яркият пример е BYD, чиито глобални продажби са скочили до 4,2 милиона автомобила през 2024 г. – десетократно увеличение спрямо 2019 г. На IAA Mobility в Мюнхен компанията ще демонстрира амбицията си да се утвърди на европейския пазар редом с други китайски играчи – Changan, GAC и Hongqi (FAW).

          Реакцията на Европа

          За европейските производители като Volkswagen, навлизането на китайските конкуренти идва в момент, когато на вътрешния им пазар бушува „дарвинистка ценова война“ и електрификацията поставя нови предизвикателства.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Силно земетресение удари Западна Турция

          Земетресение с магнитуд 5 по скалата на Рихтер е регистрирано в Западна Турция. Това показвa в Европейския средиземноморски сеизмологичен център (EMSC). Епицентърът на земетресението е...

          US Open помоли медиите да не показват негативни реакции към Тръмп на финала

          Организаторите на US Open са помолили телевизионните оператори да не показват негативни реакции към президента на САЩ Доналд Тръмп по време на финала на...

          „Божият инфлуенсър“: Канонизираха първия светец от поколението „милениал“ (СНИМКИ)

          Италиански тийнейджър, който обичал да играе видеоигри и да прави забавни филми на домашните си любимци, стана първият светец на „милениал“ на Католическата църква...

          1 коментар

          1. Защо по-новите водещи марки немски автомобили се развалят често а са доста по-скъпи? с парите за поддръжката им човек може да си купи друг автомобил!?

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions