След подадена подписка от жителите на село Крепост, Агенцията по безопасност на движението по пътищата извърши инспекция на кръстовище по пътя Хасково – Димитровград. Проверката установи, че участъкът не отговаря на изискванията за пътна безопасност.
През натовареното трасе преминават около 20 хиляди автомобила дневно. Въпреки че ограничението на скоростта е 50 км/ч, то често не се спазва, което затруднява включването на местните в движението.
На самото кръстовище се намират и спирки на обществения транспорт от двете страни на пътя, които обслужват хиляди жители на селото, повишавайки риска за пешеходците.
Жителите настояват за незабавни мерки за обезопасяване на участъка.
„Като дългосрочие може би трябва да се направи кръгово кръстовище и пасарелка. Спирката е поддържана от общината, ще бъде предложено да бъде преместена по-навътре”, каза директорът на ОПУ, Хасково Соня Атанасова.
„За жителите на село Крепост е много трудно включването, защото карат с много различни скорости, тежки камиони с над 100, въобще е много опасно кръстовището. Учениците нямаме транспорт за Хасково и трябва да притичват през двете платна, за да стигнат до спирката”, обобщава инициаторът на подписката Донка Белчева.
„Ежедневно се осъществява контрол на скоростните режими с мобилните устройства, които използваме. Също се предвижда в най-скоро време да се постави стационарна камера за скорост”, обясни Николай Каменов от „Пътна полиция”, Хасково.
След подадена подписка от жителите на село Крепост, Агенцията по безопасност на движението по пътищата извърши инспекция на кръстовище по пътя Хасково – Димитровград. Проверката установи, че участъкът не отговаря на изискванията за пътна безопасност.
През натовареното трасе преминават около 20 хиляди автомобила дневно. Въпреки че ограничението на скоростта е 50 км/ч, то често не се спазва, което затруднява включването на местните в движението.
На самото кръстовище се намират и спирки на обществения транспорт от двете страни на пътя, които обслужват хиляди жители на селото, повишавайки риска за пешеходците.
Жителите настояват за незабавни мерки за обезопасяване на участъка.
„Като дългосрочие може би трябва да се направи кръгово кръстовище и пасарелка. Спирката е поддържана от общината, ще бъде предложено да бъде преместена по-навътре”, каза директорът на ОПУ, Хасково Соня Атанасова.
„За жителите на село Крепост е много трудно включването, защото карат с много различни скорости, тежки камиони с над 100, въобще е много опасно кръстовището. Учениците нямаме транспорт за Хасково и трябва да притичват през двете платна, за да стигнат до спирката”, обобщава инициаторът на подписката Донка Белчева.
„Ежедневно се осъществява контрол на скоростните режими с мобилните устройства, които използваме. Също се предвижда в най-скоро време да се постави стационарна камера за скорост”, обясни Николай Каменов от „Пътна полиция”, Хасково.
"Странно ми е как хора, които по време на предизборната кампания се обиждаха така, направиха правителство. ГЕРБ наричаха "Има такъв народ" глупави и некадърни,...
„Топлофикация София“ обяви, че стартира поетапен текущ ремонт на топлопреносната мрежа в ж.к. „Дружба-2“ – втора, трета, четвърта и пета част, което налага временно...
"По принцип подкрепяме адвокат Методи Лалов и ако той е кандидат за главен прокурор, ще гласуваме за него."
Това каза председателят на ПГ на "Величие"...