" Българското вино е на световно ниво. Проблемът му е, че не е достатъчно добре познато навън." Това каза представителят на Българската асоциация на винените професионалисти Емил Коралов, който беше гост в предаването "Делници" с водещ Николай Колев.
- Реклама -
“ Българското вино е на световно ниво. Проблемът му е, че не е достатъчно добре познато навън.“ Това каза представителят на Българската асоциация на винените професионалисти Емил Коралов, който беше гост в предаването „Делници“ с водещ Николай Колев.
Според Коралов присъединяването на България към Европейския културен маршрут на виното (Iter Vitis) е сериозна стъпка, но е само началото.
По думите на госта това членство ще донесе на страната ни три неща. „На първо място Iter Vitis е европейски печат за качество за нашите региони и винени маршрути, сега просто трябва да ги дооформим.“
Към това Коралов добави факта, че Iter Vitis се включва в голяма европейска мрежа за маркетинг, обмен на добри практики и общи проекти, така че според него трябва да си напишем проектите.
Освен това включването на българските изби в Iter Vitis означава по-голяма видимост пред европейската винена публика, пред туроператорите и пред медиите.
- Реклама -
“ Българското вино е на световно ниво. Проблемът му е, че не е достатъчно добре познато навън.“ Това каза представителят на Българската асоциация на винените професионалисти Емил Коралов, който беше гост в предаването „Делници“ с водещ Николай Колев.
Според Коралов присъединяването на България към Европейския културен маршрут на виното (Iter Vitis) е сериозна стъпка, но е само началото.
По думите на госта това членство ще донесе на страната ни три неща. „На първо място Iter Vitis е европейски печат за качество за нашите региони и винени маршрути, сега просто трябва да ги дооформим.“
Към това Коралов добави факта, че Iter Vitis се включва в голяма европейска мрежа за маркетинг, обмен на добри практики и общи проекти, така че според него трябва да си напишем проектите.
Освен това включването на българските изби в Iter Vitis означава по-голяма видимост пред европейската винена публика, пред туроператорите и пред медиите.