Search Suggestions
      сряда, 16.07.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Македонски профили плащат за реклами в полза на Бойко Борисов във Фейсбук

          9839 евро (19 223,04 лева). Толкова бяха платили към 8-ми януари за реклама в полза на премиера Бойко Борисов две Фейсбук страници – Vozhda и Zeitgeist България – за по-малко от три месеца, пише OFFNews. Интересното е, че сред модераторите на страниците има и македонци.

          - Реклама -

          След скандалите с политическа реклама покрай избора на Доналд Тръмп и Брекзит, Фейсбук пусна инструмента „Библиотеката с реклами“. В него всяка изборна, политическа или свързана с национални въпроси реклама може да бъде идентифицирана, като се вижда кой е платил за това. По този начин Фейсбук не носи отговорност за съдържанието, но взема парите за реклама.

          Страницата „Победител“ @Vozhda2021 излиза на шесто място в България по похарчени пари за политическа реклама в последните три месеца с €3305. Тя е създадена на 29.10.2020 г. Четирима от хората, които управляват страницата, са с локация в България, а двама – в Северна Македония. Те са избрали да не се виждат техните имена в социалната мрежа. Всички публикации представляват снимка на премиера Бойко Борисов с текст (меме) лозунг към нея, като „Можеш да спреш при възход, но не и при падение. #Borisov2021“. В раздел „Информация“ пише само „Граждани за демокрацията и европейския път на България!!“.

          9839 евро (19 223,04 лева). Толкова бяха платили към 8-ми януари за реклама в полза на премиера Бойко Борисов две Фейсбук страници – Vozhda и Zeitgeist България – за по-малко от три месеца, пише OFFNews. Интересното е, че сред модераторите на страниците има и македонци.

          - Реклама -

          След скандалите с политическа реклама покрай избора на Доналд Тръмп и Брекзит, Фейсбук пусна инструмента „Библиотеката с реклами“. В него всяка изборна, политическа или свързана с национални въпроси реклама може да бъде идентифицирана, като се вижда кой е платил за това. По този начин Фейсбук не носи отговорност за съдържанието, но взема парите за реклама.

          Страницата „Победител“ @Vozhda2021 излиза на шесто място в България по похарчени пари за политическа реклама в последните три месеца с €3305. Тя е създадена на 29.10.2020 г. Четирима от хората, които управляват страницата, са с локация в България, а двама – в Северна Македония. Те са избрали да не се виждат техните имена в социалната мрежа. Всички публикации представляват снимка на премиера Бойко Борисов с текст (меме) лозунг към нея, като „Можеш да спреш при възход, но не и при падение. #Borisov2021“. В раздел „Информация“ пише само „Граждани за демокрацията и европейския път на България!!“.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Велосипедист се сблъска с автомобил: Пострадалият е в критично състояние

          84-годишен колоездач е в критично състояние след пътнотранспортен инцидент в Долни Дъбник, информираха от полицията. Произшествието е станало на 15 юли на ул. „Христо Янчев“....

          Зарков: Парламентът ще докара съдебната система до пълен колапс

          „Оставаме в неяснота и несигурност по отношение на две ключови фигури в съдебната власт. Парламентът може да докара съдебната система до пълен колапс и...

          Янкулов, АКФ: Делото срещу Коцев носи политически привкус

          „Без да познаваме самото дело срещу кмета на Варна Благомир Коцев, могат да се направят притеснителни изводи по делото. Първо има подаден сигнал доста...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions