Search Suggestions
      петък, 07.11.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          ЦИК прие правилата за партиите по време на предизборната кампанията

          ЦИК прие условията и реда за провеждането на предизборната кампания за вота на 4 април. Тя се открива на 5 март и ще приключи в 24:00 часа на 2 април, като ще се води на български език.

          - Реклама -

          ЦИК описва допустимите форми на предизборна агитация в доставчиците на медийни услуги, включително БНР и БНТ, като реши, че не са медийни услуги  социалните мрежи Фейсбук, Туитър и други подобни и личните блогове.

          Доставчиците на печатните медии и онлайн новинарските услуги могат да отразяват и безплатно предизборната кампания на партиите.

          Забранява използването на агитационни материали, съдържащи герба и/или знамето на България и на чужда държава, както и религиозни знаци или изображения.

          Забранено за предизборна агитация е използването на държавен и общински транспорт, такава не може да има в общински и държавни учреждения, институции, държавни и общински предприятия, в търговски дружества с повече от 50 на сто държавно или общинско участие, агитацията от служители на вероизповеданията.

          Не се счита за агитация извършването на религиозни обреди. Забранява се в търговската реклама да се отправят политически внушения в полза или във вреда на една или друга партия, коалиция, инициативен комитет или кандидат.

          До 5 март, когато се открива предизборната кампания, се забранява поставянето на предизборни агитационни материали. Предизборни събрания, които са публични, трябва да се организират при спазване на противоепидемичните мерки, заповеди и указания за провеждане на изборния процес в условията на обявената извънредна епидемична обстановка.

          ЦИК прие условията и реда за провеждането на предизборната кампания за вота на 4 април. Тя се открива на 5 март и ще приключи в 24:00 часа на 2 април, като ще се води на български език.

          - Реклама -

          ЦИК описва допустимите форми на предизборна агитация в доставчиците на медийни услуги, включително БНР и БНТ, като реши, че не са медийни услуги  социалните мрежи Фейсбук, Туитър и други подобни и личните блогове.

          Доставчиците на печатните медии и онлайн новинарските услуги могат да отразяват и безплатно предизборната кампания на партиите.

          Забранява използването на агитационни материали, съдържащи герба и/или знамето на България и на чужда държава, както и религиозни знаци или изображения.

          Забранено за предизборна агитация е използването на държавен и общински транспорт, такава не може да има в общински и държавни учреждения, институции, държавни и общински предприятия, в търговски дружества с повече от 50 на сто държавно или общинско участие, агитацията от служители на вероизповеданията.

          Не се счита за агитация извършването на религиозни обреди. Забранява се в търговската реклама да се отправят политически внушения в полза или във вреда на една или друга партия, коалиция, инициативен комитет или кандидат.

          До 5 март, когато се открива предизборната кампания, се забранява поставянето на предизборни агитационни материали. Предизборни събрания, които са публични, трябва да се организират при спазване на противоепидемичните мерки, заповеди и указания за провеждане на изборния процес в условията на обявената извънредна епидемична обстановка.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Бащата на Сияна създава гражданско движение

          Николай Попов, бащата на загиналата на пътя Сияна, създава гражданско движение, което ще се обединява около „доброто“. Това обяви той в пост в социалните...

          Лалов: Съдия от административния съд да прочете Ран Босилек

          Адвокат Методи Лалов покани съдия Боряна Петкова от Административен съд - София-град да прочете приказката "Бърза работа - срам за майстора" от Ран Босилек. Лалов...

          Габриел Вълков: Държавата няма да позволи „Лукойл“ да действа без контрол

          „Няма как управителят на „Лукойл” да не подлежи на контрол,“ заяви депутатът от „БСП–Обединена левица“ Габриел Вълков

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions