петък, 20.09.24
19.8 C
София
22 C
Пловдив
20.8 C
Варна
Search Suggestions

      Facebook променя политиката си за реклами

      Фейсбук спира таргетирането на реклама, базирана на „чувствителни“ теми като раса, религия, сексуална ориентация, политическа нагласа заради опасения от злоупотреба, реши компанията майка – Meta, предаде AFP.

      Детайлната информация на компанията за интересите на потребителите й, основана на търсенията им, коментарите им, това, което харесват и не харесват, е в основата на интересите на рекламодателите, които се стремят да насочат посланията си към точно определени групи хора. Точно така социалните мрежи се превръщат в бизнес за милиарди, но тези инструменти може да бъдат използвани за влияние върху определени групи изключването на други.

      Приложенията на Meta спират да предлагат услугата таргетиране на хората, базирано на интересите им от 19 януари 2022 г.

      - Реклама -
      СВЪРЗАНИ НОВИНИ

      ОСТАВИ КОМЕНТАР

      Моля, въведете коментар!
      Моля, въведете името си тук

      - Реклама -

      НАЙ-ЧЕТЕНИ СТАТИИ

      Зареждане...
      - Реклама -

      ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ