Колко са направените проверки на качеството на пътищата в България, изградени с европейски средства. Това запита евродепутатът от БСП/ПЕС Елена Йончева в писмен въпрос към Европейската комисия.
- Реклама -
Комисията е призована да набележи и мерките, които може да предприеме, така че да подобри преобладаващото мнение в българското общество, че чрез големите инфраструктурни проекти се облагодетелстват среди, близки до управляващите.
В социалната мрежа Фейсбук Йончева написа: „Продължавам битката с корупцията в големите инфраструктурни проекти в България. Спомняте си, че през 2018 г. поисках Агенция „Пътна инфраструктура“ да разреши да се извърши експертиза на качеството на магистралите, построени или ремонтирани с европейски средства. Предложих това да стане от независима лицензирана лаборатория в чужбина. Явно засегнах сериозни интереси, защото срещу мен тръгнаха строителни машини. Част от строителния бранш обяви протест и разположи над 1 000 машини по булевардите на София“, гласи постът на Йончева.
Тя описва своята работа по темата с експерти и изтъква, че е обиколила всички магистрали и участъци, строени и ремонтирани през последните 10 години.
Йончева е направила карта, по която всяка лаборатория може да започне работа.
„Направих и онлайн петиция. Към днешна дата петицията ми събра над 20 хиляди подписа.“. Писменият въпрос в Европарламента е на базата на тази петиция.
Колко са направените проверки на качеството на пътищата в България, изградени с европейски средства. Това запита евродепутатът от БСП/ПЕС Елена Йончева в писмен въпрос към Европейската комисия.
- Реклама -
Комисията е призована да набележи и мерките, които може да предприеме, така че да подобри преобладаващото мнение в българското общество, че чрез големите инфраструктурни проекти се облагодетелстват среди, близки до управляващите.
В социалната мрежа Фейсбук Йончева написа: „Продължавам битката с корупцията в големите инфраструктурни проекти в България. Спомняте си, че през 2018 г. поисках Агенция „Пътна инфраструктура“ да разреши да се извърши експертиза на качеството на магистралите, построени или ремонтирани с европейски средства. Предложих това да стане от независима лицензирана лаборатория в чужбина. Явно засегнах сериозни интереси, защото срещу мен тръгнаха строителни машини. Част от строителния бранш обяви протест и разположи над 1 000 машини по булевардите на София“, гласи постът на Йончева.
Тя описва своята работа по темата с експерти и изтъква, че е обиколила всички магистрали и участъци, строени и ремонтирани през последните 10 години.
Йончева е направила карта, по която всяка лаборатория може да започне работа.
„Направих и онлайн петиция. Към днешна дата петицията ми събра над 20 хиляди подписа.“. Писменият въпрос в Европарламента е на базата на тази петиция.