„Първо да уточним какъв е размерът на авариите, доколко могат да бъдат отстранени и в какъв срок. Все още не може дали имаме бойкот, каква е същността на авариите. Винаги говорим за сигурността на доставките и диверсификацията. Такъв сценарии може да настъпи навсякъде, затова трябва да имаме алтернативни трасета и да не ги затваряме изкуствено“, заяви в ефир енергийният експерт Кирил Темелков.
- Реклама -
„Ако се придържаме към един източник на доставки и затворим другите винаги може да настъпи такава техническа авария, без значение какъв е източникът на аварията. Така че най-важното е да се следи да има винаги резервен вариант, да има диверсификация на инфраструктурата и търговска диверсификация на доставките“, допълни той.
„Първо да уточним какъв е размерът на авариите, доколко могат да бъдат отстранени и в какъв срок. Все още не може дали имаме бойкот, каква е същността на авариите. Винаги говорим за сигурността на доставките и диверсификацията. Такъв сценарии може да настъпи навсякъде, затова трябва да имаме алтернативни трасета и да не ги затваряме изкуствено“, заяви в ефир енергийният експерт Кирил Темелков.
- Реклама -
„Ако се придържаме към един източник на доставки и затворим другите винаги може да настъпи такава техническа авария, без значение какъв е източникът на аварията. Така че най-важното е да се следи да има винаги резервен вариант, да има диверсификация на инфраструктурата и търговска диверсификация на доставките“, допълни той.