Search Suggestions
      неделя, 09.11.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Македонски профили плащат за реклами в полза на Бойко Борисов във Фейсбук

          9839 евро (19 223,04 лева). Толкова бяха платили към 8-ми януари за реклама в полза на премиера Бойко Борисов две Фейсбук страници – Vozhda и Zeitgeist България – за по-малко от три месеца, пише OFFNews. Интересното е, че сред модераторите на страниците има и македонци.

          - Реклама -

          След скандалите с политическа реклама покрай избора на Доналд Тръмп и Брекзит, Фейсбук пусна инструмента „Библиотеката с реклами“. В него всяка изборна, политическа или свързана с национални въпроси реклама може да бъде идентифицирана, като се вижда кой е платил за това. По този начин Фейсбук не носи отговорност за съдържанието, но взема парите за реклама.

          Страницата „Победител“ @Vozhda2021 излиза на шесто място в България по похарчени пари за политическа реклама в последните три месеца с €3305. Тя е създадена на 29.10.2020 г. Четирима от хората, които управляват страницата, са с локация в България, а двама – в Северна Македония. Те са избрали да не се виждат техните имена в социалната мрежа. Всички публикации представляват снимка на премиера Бойко Борисов с текст (меме) лозунг към нея, като „Можеш да спреш при възход, но не и при падение. #Borisov2021“. В раздел „Информация“ пише само „Граждани за демокрацията и европейския път на България!!“.

          9839 евро (19 223,04 лева). Толкова бяха платили към 8-ми януари за реклама в полза на премиера Бойко Борисов две Фейсбук страници – Vozhda и Zeitgeist България – за по-малко от три месеца, пише OFFNews. Интересното е, че сред модераторите на страниците има и македонци.

          - Реклама -

          След скандалите с политическа реклама покрай избора на Доналд Тръмп и Брекзит, Фейсбук пусна инструмента „Библиотеката с реклами“. В него всяка изборна, политическа или свързана с национални въпроси реклама може да бъде идентифицирана, като се вижда кой е платил за това. По този начин Фейсбук не носи отговорност за съдържанието, но взема парите за реклама.

          Страницата „Победител“ @Vozhda2021 излиза на шесто място в България по похарчени пари за политическа реклама в последните три месеца с €3305. Тя е създадена на 29.10.2020 г. Четирима от хората, които управляват страницата, са с локация в България, а двама – в Северна Македония. Те са избрали да не се виждат техните имена в социалната мрежа. Всички публикации представляват снимка на премиера Бойко Борисов с текст (меме) лозунг към нея, като „Можеш да спреш при възход, но не и при падение. #Borisov2021“. В раздел „Информация“ пише само „Граждани за демокрацията и европейския път на България!!“.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Бюджет 2026: Ръст на обезщетенията за майчинство и помощите за отопление

          В актуализирания проектобюджет на държавата за 2026 г. са предвидени по-високи социални плащания, насочени към майките и уязвимите групи. Обезщетението за отглеждане на дете...

          Предлагат винетки за електромобили в София заради злоупотреби с безплатното паркиране

          Проблемът с паркирането в София отново е на дневен ред, като този път фокусът е върху привилегиите на собствениците на електрически автомобили. Според общинския...

          Седмичен анализ: По-скъпи ябълки и млечни продукти, по-евтини домати и картофи

          Смесени тенденции се наблюдават при цените на хранителните стоки на едро в България през изминалата седмица, според данните от седмичния бюлетин на Държавната комисия...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions