Национална агенция за приходите активно наблюдава търговските обекти в столичния квартал „Студентски град“. В рамките на няколко дни са извършени десетки проверки. Целта е да се проследи отчитането на приходите и издаването на касови бележки при заплащането на стоки или услуги.
- Реклама -
От началото на миналата седмица, данъчните инспектори са установили 16 нарушения, като при 8 от заведенията и магазините е имало основание за прилагане на административна мярка „Запечатване на обект“ за период от 1 месец. Най-честите нарушения, които са констатирали проверяващите са неиздаване на касови бележки и разминаване между маркираните на касовия апарат суми и наличностите в касата.
Инспектори са направили контролни покупки, използвали са т.нар. способ „таен клиент“, вследствие на което са установени нарушенията. От НАП напомнят, че право на всеки клиент е да поиска своята касова бележка при всяка покупка като гаранция за стоките и услугите, които получава.
Национална агенция за приходите активно наблюдава търговските обекти в столичния квартал „Студентски град“. В рамките на няколко дни са извършени десетки проверки. Целта е да се проследи отчитането на приходите и издаването на касови бележки при заплащането на стоки или услуги.
- Реклама -
От началото на миналата седмица, данъчните инспектори са установили 16 нарушения, като при 8 от заведенията и магазините е имало основание за прилагане на административна мярка „Запечатване на обект“ за период от 1 месец. Най-честите нарушения, които са констатирали проверяващите са неиздаване на касови бележки и разминаване между маркираните на касовия апарат суми и наличностите в касата.
Инспектори са направили контролни покупки, използвали са т.нар. способ „таен клиент“, вследствие на което са установени нарушенията. От НАП напомнят, че право на всеки клиент е да поиска своята касова бележка при всяка покупка като гаранция за стоките и услугите, които получава.