„Трябва да бъде разплетен този възел с АМ „Хемус“. Най-вероятно 7,8, 9-ти ЛОТ трябва да бъде обявен отделен конкурс съгласно ЗОП и да победи най-добрата оферта. ЛОТ-овете от 1 до 6, по които има конкретни чертежи, са изключително важни, обясни Караджов. Цялата магистрала може да стане до 2027 година, няма да има никакво забавяне“, това заяви регионалният министър Гроздан Караджов пред БНТ.
- Реклама -
„Хемус“, въобще ин хаус-ите са едно минно поле. Заобиколени са обществените поръчки и без конкурс са възложени едни 4 милиарда работа. Сега аз и колегите ми се опитваме много внимателно да се движим по това минно поле. Ето защо много внимателно изследваме рисковете“, допълни той.
Той коментира и трудностите със строителството на АМ „Струма“ в Кресненското дефиле:
„Драма голяма е там. Ние имаме веднъж екооценка, имаме действащ ОВОС и избрани изпълнители за строителство и надзор. И сега седим и разговаряме с едни работни групи по т.нар. Бернска конвенция, която има препоръчителен характер. Така че, ако екологията ни разреши, всичко може да започне утре“, подчерта Караджов.
„Строителството да започне сега е и най-добрият вариант от икономическа гледна точка, тъй като офертите са на старите цени“, уточни регионалният министър.
„Трябва да бъде разплетен този възел с АМ „Хемус“. Най-вероятно 7,8, 9-ти ЛОТ трябва да бъде обявен отделен конкурс съгласно ЗОП и да победи най-добрата оферта. ЛОТ-овете от 1 до 6, по които има конкретни чертежи, са изключително важни, обясни Караджов. Цялата магистрала може да стане до 2027 година, няма да има никакво забавяне“, това заяви регионалният министър Гроздан Караджов пред БНТ.
- Реклама -
„Хемус“, въобще ин хаус-ите са едно минно поле. Заобиколени са обществените поръчки и без конкурс са възложени едни 4 милиарда работа. Сега аз и колегите ми се опитваме много внимателно да се движим по това минно поле. Ето защо много внимателно изследваме рисковете“, допълни той.
Той коментира и трудностите със строителството на АМ „Струма“ в Кресненското дефиле:
„Драма голяма е там. Ние имаме веднъж екооценка, имаме действащ ОВОС и избрани изпълнители за строителство и надзор. И сега седим и разговаряме с едни работни групи по т.нар. Бернска конвенция, която има препоръчителен характер. Така че, ако екологията ни разреши, всичко може да започне утре“, подчерта Караджов.
„Строителството да започне сега е и най-добрият вариант от икономическа гледна точка, тъй като офертите са на старите цени“, уточни регионалният министър.