Search Suggestions
      вторник, 01.07.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Никола Стоянов утвърди нови правила за работа на търговските ни аташета зад граница

          Единна електронна база данни, фокусирани обучения и обективна методика за оценка. Това са част от промените в работата на Службите по търговско-икономически въпроси (СТИВ), които вече са утвърдени със Заповед на министъра на икономиката и индустрията Никола Стоянов. Това е част от общата промяна в работата на търговските ни аташета зад граница, с която се ангажира екипа на министерството при встъпването си в длъжност. Правилата са разработени и с участието на работодателските организации. 
           
          Новите и по-ефективни правила за работата на търговските ни представители включват ясна методика, по която се оценява извършеното от тях. До този момент подобна практика не е съществувала и поставяните оценки, в това число решението за удължаване на задграничните мандати, са се взимали на субективен принцип.
           
          Съгласно новите правила, всички СТИВ ще попълват отчетен формуляр с конкретни елементи в него, който на всяко тримесечие ще се изпраща в министерството. По този начин работата им ще се отчита чрез инвестиционни проекти, експортни договаряния, реализирани срещи с администрации и бизнес, оказано съдействие на фирми, организирани визити и форуми и др.
           
          Вече функционира и електронна база данни на всички СТИВ-ове, в която ще се съхранява дългосрочно важната информация и проекти, по които работи всеки търговски представител. Целта е при смяната на едно аташе с друго, да има солидна основа и информация, която да му позволи да продължи дейността на предшественика си. Досега не са били рядкост случаите, в които оперативната работа не се е предавала между командированите служители и по този начин не са надграждани външноикономическите отношения, а са били рестартирани при всяка кадрова промяна в дадена дестинация.
           
          Именно с цел по-добра координация между новоназначен служител и такъв, който отпътува за София, в новите правила е предвидено да има период на застъпване. Така служителите ще предадат един на друг работата и информацията за стартирани инициативи, които трябва да бъдат продължени, а също и създадените контакти с администрацията и бизнеса в приемащата държава.

          Единна електронна база данни, фокусирани обучения и обективна методика за оценка. Това са част от промените в работата на Службите по търговско-икономически въпроси (СТИВ), които вече са утвърдени със Заповед на министъра на икономиката и индустрията Никола Стоянов. Това е част от общата промяна в работата на търговските ни аташета зад граница, с която се ангажира екипа на министерството при встъпването си в длъжност. Правилата са разработени и с участието на работодателските организации. 
           
          Новите и по-ефективни правила за работата на търговските ни представители включват ясна методика, по която се оценява извършеното от тях. До този момент подобна практика не е съществувала и поставяните оценки, в това число решението за удължаване на задграничните мандати, са се взимали на субективен принцип.
           
          Съгласно новите правила, всички СТИВ ще попълват отчетен формуляр с конкретни елементи в него, който на всяко тримесечие ще се изпраща в министерството. По този начин работата им ще се отчита чрез инвестиционни проекти, експортни договаряния, реализирани срещи с администрации и бизнес, оказано съдействие на фирми, организирани визити и форуми и др.
           
          Вече функционира и електронна база данни на всички СТИВ-ове, в която ще се съхранява дългосрочно важната информация и проекти, по които работи всеки търговски представител. Целта е при смяната на едно аташе с друго, да има солидна основа и информация, която да му позволи да продължи дейността на предшественика си. Досега не са били рядкост случаите, в които оперативната работа не се е предавала между командированите служители и по този начин не са надграждани външноикономическите отношения, а са били рестартирани при всяка кадрова промяна в дадена дестинация.
           
          Именно с цел по-добра координация между новоназначен служител и такъв, който отпътува за София, в новите правила е предвидено да има период на застъпване. Така служителите ще предадат един на друг работата и информацията за стартирани инициативи, които трябва да бъдат продължени, а също и създадените контакти с администрацията и бизнеса в приемащата държава.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Първи телефонен разговор между Путин и Макрон от 2022 г.: Призиви за прекратяване на огъня и координация по Иран

          Руският президент Владимир Путин и френският му колега Еманюел Макрон проведоха първия си известен телефонен разговор от септември 2022 г. насам, съобщиха Кремъл и...

          Кражба на кабел спря високоскоростни влакове в Испания

          Стотици пътници останаха блокирани във вагони и на гарата в Испания, след като кражба на кабели спря движението на високоскоростните влакове между Мадрид и...

          Мирослав Попов: Пропагандните централи на Израел и Иран се борят, за да докажат, че войната е била в тяхна полза

          "Пропагандните централи на Израел и Иран се борят, за да докажат, че войната е била в тяхна полза. Това едва ли е съвсем точно,...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions