Search Suggestions
      петък, 12.09.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          VP Brands International се нареди сред лидерите в алкохолната индустрия

          Марките Black Ram и FLIRT намериха място сред селекцията на най-престижното изложение за безмитна търговия в Кан

          Лидерът в производството на вино и високоалкохолни напитки VP Brands International стана част от селектираните марки на едно от най-престижните събития за безмитна търговия – TFWA World Exhibition & Conference 2024. Изложението се проведе в Кан от 29 до 3 октомври 2024 г. Компанията представи своите експортни лидери – уиски Black Ram и водка FLIRT и се нареди сред водещите производители от алкохолната индустрия.

          - Реклама -

          Изложението в Кан е едно от най-значимите business-to-business събития на световната карта. По традиция то събира най-големите и наложени компании в различни сектори като дава възможност за срещи на водещи производители, вносители, дистрибутори и ритейлъри от цял свят. Участието е лимитирано и до него се допускат само марки с доказано интернационално присъствие.

          Тази година TFWA World Exhibition & Conference събра 462 изложители и общо 7456 посетители от цял свят. Участници от всички континенти станаха свидетели на най-новите продукти и иновации в индустрията на безмитната търговия и луксозните стоки. 52% от посетителите бяха от Европа, 25% дойдоха от Азия, следвани от 9% от Америка и Близкия изток, и 4% от Африка. Сред най-големите групи посетители бяха представители на Франция (689), Обединеното кралство (592) и САЩ (299). Секторът на виното, спиртните и безалкохолните напитки беше една от водещите категории на изложението, представляващ 25% от всички изложени продукти, наред с парфюми и козметика (33%) и храни и добавки (15%).

          Особено внимание привлече динамичният щанд на VP Brands International с впечатляващи дисплеи за двете продуктови категории – уиски Black Ram и водка FLIRT, което предизвика голям интерес сред посетителите. Eкспертите на VP Brands успяха да осъществят редица важни срещи с дистрибутори и оператори на безмитни и travel retail магазини, което значително спомага за затвърдяването на позициите на съществуващите пазари и възможност за активиране на нови клиенти и канали. Също така бяха проведени срещи с нови потенциални партньори от Европа, Близък Изток и Африка. FLIRT и Black Ram присъстват успешно на над 30 международни пазара.

          Лидерът в производството на вино и високоалкохолни напитки VP Brands International стана част от селектираните марки на едно от най-престижните събития за безмитна търговия – TFWA World Exhibition & Conference 2024. Изложението се проведе в Кан от 29 до 3 октомври 2024 г. Компанията представи своите експортни лидери – уиски Black Ram и водка FLIRT и се нареди сред водещите производители от алкохолната индустрия.

          - Реклама -

          Изложението в Кан е едно от най-значимите business-to-business събития на световната карта. По традиция то събира най-големите и наложени компании в различни сектори като дава възможност за срещи на водещи производители, вносители, дистрибутори и ритейлъри от цял свят. Участието е лимитирано и до него се допускат само марки с доказано интернационално присъствие.

          Тази година TFWA World Exhibition & Conference събра 462 изложители и общо 7456 посетители от цял свят. Участници от всички континенти станаха свидетели на най-новите продукти и иновации в индустрията на безмитната търговия и луксозните стоки. 52% от посетителите бяха от Европа, 25% дойдоха от Азия, следвани от 9% от Америка и Близкия изток, и 4% от Африка. Сред най-големите групи посетители бяха представители на Франция (689), Обединеното кралство (592) и САЩ (299). Секторът на виното, спиртните и безалкохолните напитки беше една от водещите категории на изложението, представляващ 25% от всички изложени продукти, наред с парфюми и козметика (33%) и храни и добавки (15%).

          Особено внимание привлече динамичният щанд на VP Brands International с впечатляващи дисплеи за двете продуктови категории – уиски Black Ram и водка FLIRT, което предизвика голям интерес сред посетителите. Eкспертите на VP Brands успяха да осъществят редица важни срещи с дистрибутори и оператори на безмитни и travel retail магазини, което значително спомага за затвърдяването на позициите на съществуващите пазари и възможност за активиране на нови клиенти и канали. Също така бяха проведени срещи с нови потенциални партньори от Европа, Близък Изток и Африка. FLIRT и Black Ram присъстват успешно на над 30 международни пазара.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Желязков и 8 министри на парламентарен контрол

          В петък премиерът Росен Желязков ще участва в парламентарния контрол, като към него е зададен въпрос от депутата Атанас Атанасов за необходимостта от гарантиране...

          КвАРТал Фестивал10 години КвАРТал Фестивал – десет години стара СофияКвАРТал Фестивал

          КвАРТал Фестивал празнува 10 години – цяло десетилетие, през което върнахме живота в най-красивото каре на града. От 12 до 14 септември 2025 г....

          Искра Ангелова: Човек като се събуди от кома, не му се водят дела срещу мафията в България

          В предаването "Честно казано" с Люба Кулезич журналистът Искра Ангелова си спомни за тежките години в Националната телевизия и нейните "Нощни птици". На въпрос...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions