Search Suggestions
      понеделник, 27.10.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          American Airlines въвежда голяма промяна в процеса за качване на борда

          American Airlines тества нова технология за качване на борда срещу пътниците, които бързат да стигнат до местата си, като не спазват указанията.

          - Реклама -

          Когато става въпрос за качване на борда на полет, процесът обикновено е безпроблемен за всеки пътник от първа класа. Линиите за сканиране на билетите са по-бързи, има повече място за багаж и времето, прекарано в чакане зад други пътници в самия самолет, е значително по-кратко. Що се отнася до пътниците, които седят в икономична класа, времето за чакане за качване на борда е много по-дълго.

          В резултат на това пътниците не винаги спазват определените зони, особено на големите летища. Вместо да изчакат определеното време, хората се нареждат на опашката и опитват да се „промъкнат“ в самолета, преди да имат техническо разрешение за това.

          American Airlines се стреми да се справят с пътниците, които не зачитат правилата, с нова технология, която определя зоната на пътника, когато той сканира билета си. Авиокомпанията е тествала нововъведението в Албакърки, Ню Мексико, и Таскон, Аризона. Скоро технологията ще бъде тествана и на Националното летище „Роналд Рейгън Вашингтон“ в Арлингтън, Вирджиния.

          „Намираме се в ранна фаза на тестване на нова технология, използвана по време на процеса на качване на борда. Тя има за цел да гарантира, че клиентите получават с лекота предимствата на услугата „приоритетно качване на борда“, и спомага за подобряване на процеса, като осигурява по-добра видимост на нашия екип“, се казва в изявление на компанията до „Индипендънт“.

          Това означава, че ако пътник се опита да прескочи правилата и да се качи по-рано, системата ще го маркира автоматично.

          Някои клиенти на American Airlines се оплакаха в X/Twitter от новата технология, като признаха, че често не следват указанията. Други изразиха недоволство, твърдейки, че именно тези хора са „проблемът“ на самолетните пътувания.

          Първите пътници, които могат да се качат на борда на всеки полет на American Airlines, са членовете на ConciergeKey – елитен членски статут за най-честите клиенти на American Airlines. Те харчат най-малко 50 000 долара годишно и прелитат десетки хиляди километри.

          American Airlines тества нова технология за качване на борда срещу пътниците, които бързат да стигнат до местата си, като не спазват указанията.

          - Реклама -

          Когато става въпрос за качване на борда на полет, процесът обикновено е безпроблемен за всеки пътник от първа класа. Линиите за сканиране на билетите са по-бързи, има повече място за багаж и времето, прекарано в чакане зад други пътници в самия самолет, е значително по-кратко. Що се отнася до пътниците, които седят в икономична класа, времето за чакане за качване на борда е много по-дълго.

          В резултат на това пътниците не винаги спазват определените зони, особено на големите летища. Вместо да изчакат определеното време, хората се нареждат на опашката и опитват да се „промъкнат“ в самолета, преди да имат техническо разрешение за това.

          American Airlines се стреми да се справят с пътниците, които не зачитат правилата, с нова технология, която определя зоната на пътника, когато той сканира билета си. Авиокомпанията е тествала нововъведението в Албакърки, Ню Мексико, и Таскон, Аризона. Скоро технологията ще бъде тествана и на Националното летище „Роналд Рейгън Вашингтон“ в Арлингтън, Вирджиния.

          „Намираме се в ранна фаза на тестване на нова технология, използвана по време на процеса на качване на борда. Тя има за цел да гарантира, че клиентите получават с лекота предимствата на услугата „приоритетно качване на борда“, и спомага за подобряване на процеса, като осигурява по-добра видимост на нашия екип“, се казва в изявление на компанията до „Индипендънт“.

          Това означава, че ако пътник се опита да прескочи правилата и да се качи по-рано, системата ще го маркира автоматично.

          Някои клиенти на American Airlines се оплакаха в X/Twitter от новата технология, като признаха, че често не следват указанията. Други изразиха недоволство, твърдейки, че именно тези хора са „проблемът“ на самолетните пътувания.

          Първите пътници, които могат да се качат на борда на всеки полет на American Airlines, са членовете на ConciergeKey – елитен членски статут за най-честите клиенти на American Airlines. Те харчат най-малко 50 000 долара годишно и прелитат десетки хиляди километри.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          САЩ и Китай с рамков консенсус за търговско споразумение

          Съединените щати и Китай са постигнали „рамков консенсус“ по бъдещо търговско споразумение, съобщи китайският външен министър Ван Йи след срещата си с държавния секретар...

          Сателитни кадри разкриха хиперзвуков самолет в Китай: СНИМКА

          Последни сателитни изображения разкриха нов хиперзвуков военен самолет, разработван в Китай. Машината се отличава със силно стреловидни крила, характерни за конструкции, предназначени да достигат...

          Учени създадоха дъвка, която открива грипа по вкуса

          Учени разработиха иновативен тест за грип под формата на дъвка, който може да засече вируса по вкус – без нужда от лабораторни тестове или...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions