Държавата започва обезопасяване на 36 от най-опасните пътни отсечки в страната. В края на миналата седмица от Агенция „Пътна инфраструктура“ публикуваха карта с участъците с най-много катастрофи. Сред тях е и трасето Русе – Бяла, където пътните инциденти са почти ежедневие, а фаталните случаи не са рядкост.
- Реклама -
През 2024 г. в този участък живота си са загубили 13 души, а над 200 са били ранени. Според статистиката, след поставянето на ограничителни колчета броят на катастрофите е намалял.
Опасният елемент тук е от геометричните характеристики на спускането преди град Бяла. Няма достатъчно видимост за водачите, посочи пред NOVA експертът по пътна безопасност Свилен Костадинов.
По думите му, кръговото кръстовище има неправилна елипсовидна форма.
Пътната настилка е доста запрашена и едва ли се чува шумната маркировка, която е направена там, добави Костадинов.
Държавата започва обезопасяване на 36 от най-опасните пътни отсечки в страната. В края на миналата седмица от Агенция „Пътна инфраструктура“ публикуваха карта с участъците с най-много катастрофи. Сред тях е и трасето Русе – Бяла, където пътните инциденти са почти ежедневие, а фаталните случаи не са рядкост.
- Реклама -
През 2024 г. в този участък живота си са загубили 13 души, а над 200 са били ранени. Според статистиката, след поставянето на ограничителни колчета броят на катастрофите е намалял.
Опасният елемент тук е от геометричните характеристики на спускането преди град Бяла. Няма достатъчно видимост за водачите, посочи пред NOVA експертът по пътна безопасност Свилен Костадинов.
По думите му, кръговото кръстовище има неправилна елипсовидна форма.
Пътната настилка е доста запрашена и едва ли се чува шумната маркировка, която е направена там, добави Костадинов.
Българският павилион на ЕКСПО 2025 в Осака предизвиква огромен интерес от посетители и японски предприемачи, което потвърждава правилната посока на представянето на страната ни....