„Трябва да оставим специалистите, които разследват случая, да работят. Двете основни версии са, че е човешка грешка или проблемът е в самолета. Министърът на отбраната подкрепи това, но да оставим разследващите да си свършат работата. Най-добре ремонтират самолетите в Русия и Беларус. Това са най-добрите места за тях“, заяви в ефир ген. Спас Спасов, председател на фондация „Български ВВС“.
„Все пак самолетът откакто е ремонтиран направи доста часове, летят интензивно и непрекъснато. Не знам за някакви други инциденти, всички самолети летят. Те са 2 двуместни и 6 едноместни. Непрекъснато се прави анализ на машината, т.нар. „нальот“. При 50 летателни часа на машина се извършват определени процедури. Вършат се различни неща. При този самолет техниката е сигурна“, допълни той.