Search Suggestions
      вторник, 16.09.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Богдан Милчев: Проектите за пътища трябва да са публични, за да няма корупция

          Българските пътища се превърнаха в източник на политическо шарлатанство и корупция.

          - Реклама -

          Това каза председателят на Института за пътна безопасност Богдан Милчев пред БНТ.

          „В момента е изключително актуално взимането на проби от пътищата. Август месец помолих министър Иван Шишков да вземем проби от няколко пътища. Той ми обеща, но на 25 август отказаха да ни предоставят проектите на тези пътища, защото те съдържат специфична информация и можем да си извадим погрешни изводи“, коментира той.

          Милчев смята, че проектите на пътищата трябва да бъдат публични, за да няма корупция.

          „Проектите и спецификациите на пътищата си ги държат скрити“, заяви председателят на Института за пътна безопасност.

          Той коментира, че не регионалният министър Иван Шишков, а държавната лаборатория е взела пробата на Северната тангента.

          „Същото е направила и преди 7 години. Тогава е разписала, че всичко е наред, за да бъде разплатен пътят. Държавната лаборатория седи скрита и който и да е министър я използва и си поръчва сантиметрите“.

          Според него дори шефът на държавната лаборатория да подаде оставка, няма да има полза, защото институциите функционират непрозрачно.

          Българските пътища се превърнаха в източник на политическо шарлатанство и корупция.

          - Реклама -

          Това каза председателят на Института за пътна безопасност Богдан Милчев пред БНТ.

          „В момента е изключително актуално взимането на проби от пътищата. Август месец помолих министър Иван Шишков да вземем проби от няколко пътища. Той ми обеща, но на 25 август отказаха да ни предоставят проектите на тези пътища, защото те съдържат специфична информация и можем да си извадим погрешни изводи“, коментира той.

          Милчев смята, че проектите на пътищата трябва да бъдат публични, за да няма корупция.

          „Проектите и спецификациите на пътищата си ги държат скрити“, заяви председателят на Института за пътна безопасност.

          Той коментира, че не регионалният министър Иван Шишков, а държавната лаборатория е взела пробата на Северната тангента.

          „Същото е направила и преди 7 години. Тогава е разписала, че всичко е наред, за да бъде разплатен пътят. Държавната лаборатория седи скрита и който и да е министър я използва и си поръчва сантиметрите“.

          Според него дори шефът на държавната лаборатория да подаде оставка, няма да има полза, защото институциите функционират непрозрачно.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          ДОБРА НОВИНА: Пострадалият при катастрофа с АТВ Марти се възстановява

          „Стискайте палци и се молете скоро да може да играе на воля“, каза Николай Попов – баща на загиналата Сияна Добри новини сподели бащата на...

          ДПС-НОВО НАЧАЛО започва проверки на водните ресурси и подготвя стратегически план за справяне с безводието

          Депутатите от парламентарната група на ДПС-НОВО НАЧАЛО ще започнат проверки на състоянието на водните ресурси и водната инфраструктура по общини и населени места. Решението...

          София празнува с концерти, изложби и културни събития на 17 септември

          На 17 септември столицата се превръща в град на празника и културата. Столичната община отбелязва Деня на София с десетки събития, а кулминацията ще...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions