Search Suggestions
      неделя, 18.05.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          НОВИ КАМЕРИ ЗА СКОРОСТ В СОФИЯ: Вижте къде ще бъдат монтирани

          ,,Новите камери за скорост автоматично ще регистрират номерата на автомобилите на нарушителите и ще им се изпращат актове. Местата, на които ще бъдат разположени, са по основните булеварди – Околовръстното шосе, бул. „България“, „Черни връх“, „Сливница“ и др.“

          - Реклама -

          Това разясни пред БНР Димитър Петров от отдел „Управление и анализ на трафика“ в Столичната община.

          Петров допълни,че крайпътните табла, които отчитат скоростта със зелени или червени цифри, дават около 5% грешки, но съоръженията са преместваеми и с тях се картографират местата в града, където статистически стават най-много нарушения на скоростния режим.

          ,,На базата на данните вече са определени осем локации, където ще се монтират камерите за скорост в София.“

          Предвиждат се промени в Наредбата за организиране на движението по пътищата с пътни светофари. 

          „Между 5 и 8 пъти се намалява преминаването на червен сигнал, когато има мигащо зелено. Освен това то може да се прилага и при гъвкавото управление на трафика.Към момента в нея още не е разрешено мигащото зелено, което за София е проблем, тъй като по-голямата част от светофарите в столицата работят на гъвкаво управление. Т. нар. таймери не са регламентирани и те могат да бъдат използвани на по-малки и стари, квартални кръстовища с по-слаб трафик“, обясни още Петров.

          „Броячите и преди промените в наредбата, които се предлагат, бяха така заложени. Те обаче не могат да бъдат използвани на местата, където имаме т. нар. гъвкаво управление. При него всъщност зеленият и червеният сигнал се променят динамично на базата на датчици, които подават данни в реално време за натоварването по различните клонове на кръстовището. На практика този таймер не знае какво да покаже, тъй като не е фиксирано примерно зелено през следващите 30, 20 или 15 секунди“, каза Петров.

          Заради непрекъснатия анализ от датчиците за потока от автомобили, в рамките на 10 минути може да има 10 различни цикъла на светофара.

          ,,Новите камери за скорост автоматично ще регистрират номерата на автомобилите на нарушителите и ще им се изпращат актове. Местата, на които ще бъдат разположени, са по основните булеварди – Околовръстното шосе, бул. „България“, „Черни връх“, „Сливница“ и др.“

          - Реклама -

          Това разясни пред БНР Димитър Петров от отдел „Управление и анализ на трафика“ в Столичната община.

          Петров допълни,че крайпътните табла, които отчитат скоростта със зелени или червени цифри, дават около 5% грешки, но съоръженията са преместваеми и с тях се картографират местата в града, където статистически стават най-много нарушения на скоростния режим.

          ,,На базата на данните вече са определени осем локации, където ще се монтират камерите за скорост в София.“

          Предвиждат се промени в Наредбата за организиране на движението по пътищата с пътни светофари. 

          „Между 5 и 8 пъти се намалява преминаването на червен сигнал, когато има мигащо зелено. Освен това то може да се прилага и при гъвкавото управление на трафика.Към момента в нея още не е разрешено мигащото зелено, което за София е проблем, тъй като по-голямата част от светофарите в столицата работят на гъвкаво управление. Т. нар. таймери не са регламентирани и те могат да бъдат използвани на по-малки и стари, квартални кръстовища с по-слаб трафик“, обясни още Петров.

          „Броячите и преди промените в наредбата, които се предлагат, бяха така заложени. Те обаче не могат да бъдат използвани на местата, където имаме т. нар. гъвкаво управление. При него всъщност зеленият и червеният сигнал се променят динамично на базата на датчици, които подават данни в реално време за натоварването по различните клонове на кръстовището. На практика този таймер не знае какво да покаже, тъй като не е фиксирано примерно зелено през следващите 30, 20 или 15 секунди“, каза Петров.

          Заради непрекъснатия анализ от датчиците за потока от автомобили, в рамките на 10 минути може да има 10 различни цикъла на светофара.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Теменужка Петкова: Радев направи опит за саботаж срещу националните интереси на България

          Определено президентът Румен Радев направи опит да отклони България от постигане на нейната стратегическа цел - членството в еврозоната. Освен това Радев се опита...

          Рибар се удави в района на Морската гара в Бургас

          41-годишен мъж се е удавил в района на Морската гара в Бургас. Сигнал за намерено тяло е подаден на тел. 112 рано тази сутрин. На...

          Енергийният министър след срива в РСМ: Нашата система е стабилна

          Успяхме да овладеем всички процеси, така че да подпомогнем възстановяването на електрозахранването в съседните на България държави. Това каза министърът на енергетиката Жечо Станков. Той...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions