Search Suggestions
      сряда, 02.07.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          VP Brands International се нареди сред лидерите в алкохолната индустрия

          Марките Black Ram и FLIRT намериха място сред селекцията на най-престижното изложение за безмитна търговия в Кан

          Лидерът в производството на вино и високоалкохолни напитки VP Brands International стана част от селектираните марки на едно от най-престижните събития за безмитна търговия – TFWA World Exhibition & Conference 2024. Изложението се проведе в Кан от 29 до 3 октомври 2024 г. Компанията представи своите експортни лидери – уиски Black Ram и водка FLIRT и се нареди сред водещите производители от алкохолната индустрия.

          - Реклама -

          Изложението в Кан е едно от най-значимите business-to-business събития на световната карта. По традиция то събира най-големите и наложени компании в различни сектори като дава възможност за срещи на водещи производители, вносители, дистрибутори и ритейлъри от цял свят. Участието е лимитирано и до него се допускат само марки с доказано интернационално присъствие.

          Тази година TFWA World Exhibition & Conference събра 462 изложители и общо 7456 посетители от цял свят. Участници от всички континенти станаха свидетели на най-новите продукти и иновации в индустрията на безмитната търговия и луксозните стоки. 52% от посетителите бяха от Европа, 25% дойдоха от Азия, следвани от 9% от Америка и Близкия изток, и 4% от Африка. Сред най-големите групи посетители бяха представители на Франция (689), Обединеното кралство (592) и САЩ (299). Секторът на виното, спиртните и безалкохолните напитки беше една от водещите категории на изложението, представляващ 25% от всички изложени продукти, наред с парфюми и козметика (33%) и храни и добавки (15%).

          Особено внимание привлече динамичният щанд на VP Brands International с впечатляващи дисплеи за двете продуктови категории – уиски Black Ram и водка FLIRT, което предизвика голям интерес сред посетителите. Eкспертите на VP Brands успяха да осъществят редица важни срещи с дистрибутори и оператори на безмитни и travel retail магазини, което значително спомага за затвърдяването на позициите на съществуващите пазари и възможност за активиране на нови клиенти и канали. Също така бяха проведени срещи с нови потенциални партньори от Европа, Близък Изток и Африка. FLIRT и Black Ram присъстват успешно на над 30 международни пазара.

          Лидерът в производството на вино и високоалкохолни напитки VP Brands International стана част от селектираните марки на едно от най-престижните събития за безмитна търговия – TFWA World Exhibition & Conference 2024. Изложението се проведе в Кан от 29 до 3 октомври 2024 г. Компанията представи своите експортни лидери – уиски Black Ram и водка FLIRT и се нареди сред водещите производители от алкохолната индустрия.

          - Реклама -

          Изложението в Кан е едно от най-значимите business-to-business събития на световната карта. По традиция то събира най-големите и наложени компании в различни сектори като дава възможност за срещи на водещи производители, вносители, дистрибутори и ритейлъри от цял свят. Участието е лимитирано и до него се допускат само марки с доказано интернационално присъствие.

          Тази година TFWA World Exhibition & Conference събра 462 изложители и общо 7456 посетители от цял свят. Участници от всички континенти станаха свидетели на най-новите продукти и иновации в индустрията на безмитната търговия и луксозните стоки. 52% от посетителите бяха от Европа, 25% дойдоха от Азия, следвани от 9% от Америка и Близкия изток, и 4% от Африка. Сред най-големите групи посетители бяха представители на Франция (689), Обединеното кралство (592) и САЩ (299). Секторът на виното, спиртните и безалкохолните напитки беше една от водещите категории на изложението, представляващ 25% от всички изложени продукти, наред с парфюми и козметика (33%) и храни и добавки (15%).

          Особено внимание привлече динамичният щанд на VP Brands International с впечатляващи дисплеи за двете продуктови категории – уиски Black Ram и водка FLIRT, което предизвика голям интерес сред посетителите. Eкспертите на VP Brands успяха да осъществят редица важни срещи с дистрибутори и оператори на безмитни и travel retail магазини, което значително спомага за затвърдяването на позициите на съществуващите пазари и възможност за активиране на нови клиенти и канали. Също така бяха проведени срещи с нови потенциални партньори от Европа, Близък Изток и Африка. FLIRT и Black Ram присъстват успешно на над 30 международни пазара.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Нови разкрития при проверки на домове за възрастни хора: три хосписа затворени, предстоят още

          Нови фрапиращи нарушения са установени при проверки на домове за възрастни хора, съобщи директорът на Изпълнителна агенция „Медицински надзор“ Иванка Динева пред Нова тв....

          Нако Стефанов: „На един народ му вземете историята – и му взимате всичко“

          В интервю за предаването "Контра", професор Нако Стефанов изрази тревога относно загубата на историческата памет сред младите българи. Според него, промяната в духа на...

          Цирк вместо журналистика:Коментар на Христо Лавчиев в „Контра“

          Коментар по актуалните теми, в предаването "Контра", направи Христо Лавчиев, който отправи остри критики към състоянието на медиите и политическия елит в България. С...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions