Search Suggestions
      петък, 04.07.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          А1 е телеком №1 у нас според класацията Superbrands

          А1 е №1 в сектора на телекомуникациите според престижната класация Superbrands. Компанията e отличена заради демонстрираните качество, надеждност и индивидуалност в своята сфера. С избирането си за Superbrand A1 доказва, че е марка, която е изградила отлична репутация в своя сектор и предлага значителни материални и емоционални предимства пред конкурентите. Тези преимущества, съзнателно или несъзнателно, се признават от потребителите.

          - Реклама -

          Признанието от Superbrands e поредно за А1, която през последните години промени телеком пазара у нас с внедряването на редица иновативни решения. Само в рамките на две години А1 създаде и успешно позиционира 4 собствени спортни канала, интегрира платформа с cloud и IoT решения, пусна собствени дигитални платежни услуги и стартира платформа за музикален стрийминг.

          През май 2018 година А1 се ребрандира с мащабна комуникационна кампания, което спомогна за по-добра разпознаваемост на пазара и се отрази позитивно на продажбите на всички продукти и услуги на телекома. За трета поредна година А1 отбелязва и ръст на приходите, които през 2018 година се повишават с 3.5% до 446,2 млн. евро.

          Глобалната организация Superbrands е независима институция, фокусирана върху брандинга. Тя отличава и промотира изключителните търговски марки, които се открояват и доминират над всички останали в рамките на националния пазар. Организацията провежда конкурса за отличията Superbrands и осъществява едноименната промоционална програма, която е представена в над 80 страни по целия свят.

          Методиката на подбор и оценяване е универсална за всички държави, където се провежда конкурса Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите. Членовете на борда не получават материално възнаграждение, те не оценяват марка, с която са свързани, или брандове на свои конкуренти. Партньор на Superbrands в провеждането на националното гласуване на потребителите в интернет е водещият институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria.

          А1 е №1 в сектора на телекомуникациите според престижната класация Superbrands. Компанията e отличена заради демонстрираните качество, надеждност и индивидуалност в своята сфера. С избирането си за Superbrand A1 доказва, че е марка, която е изградила отлична репутация в своя сектор и предлага значителни материални и емоционални предимства пред конкурентите. Тези преимущества, съзнателно или несъзнателно, се признават от потребителите.

          - Реклама -

          Признанието от Superbrands e поредно за А1, която през последните години промени телеком пазара у нас с внедряването на редица иновативни решения. Само в рамките на две години А1 създаде и успешно позиционира 4 собствени спортни канала, интегрира платформа с cloud и IoT решения, пусна собствени дигитални платежни услуги и стартира платформа за музикален стрийминг.

          През май 2018 година А1 се ребрандира с мащабна комуникационна кампания, което спомогна за по-добра разпознаваемост на пазара и се отрази позитивно на продажбите на всички продукти и услуги на телекома. За трета поредна година А1 отбелязва и ръст на приходите, които през 2018 година се повишават с 3.5% до 446,2 млн. евро.

          Глобалната организация Superbrands е независима институция, фокусирана върху брандинга. Тя отличава и промотира изключителните търговски марки, които се открояват и доминират над всички останали в рамките на националния пазар. Организацията провежда конкурса за отличията Superbrands и осъществява едноименната промоционална програма, която е представена в над 80 страни по целия свят.

          Методиката на подбор и оценяване е универсална за всички държави, където се провежда конкурса Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите. Членовете на борда не получават материално възнаграждение, те не оценяват марка, с която са свързани, или брандове на свои конкуренти. Партньор на Superbrands в провеждането на националното гласуване на потребителите в интернет е водещият институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          ЕСКАЛАЦИЯ: Паднал полицай, разкъсани униформи, домати и… (НА ЖИВО)

          Протестът с искане за референдум за приемане на еврото ескалира малко след 12 часа днес. Протестиращите затвориха булеварда пред Народното събрание и се преместиха

          „Възраждане“: Вотът на недоверие е само началото

          „След всички цифри, които самото Министерство на финансите дава, стана ясно, че политиката на България във финансите е покъртителна“

          Пеевски: Избори ще има, когато изтекат четирите години

          Избори ще има, когато изтекат четирите години. Това заяви председателят на "ДПС-Ново начало" Делян Пеевски след неуспешния трети вот на недоверие срещу кабинета "Желязков". Моята...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions