Search Suggestions
      четвъртък, 18.09.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Медиана: 14% от българите са склонни да продадат гласа си за 50 лв

          Три дни преди евроизборите да се прогнозира кой ще бъде победител в битката между БСП и ГЕРБ на предстоящите евроизбори е невъзможно с методите на социологията. Разликата между двете противостоящи си партии е 1,3% в полза на ГЕРБ – или в границите на т.нар. стохастична грешка, посочват от агенция Медиана.
          Това се казва в последното изследване на Агенция „Медиана“ “ в периода 17-21 май 2019 г. с 1008 човека. Изследването е представително за страната и е реализирано със собствени средства.
          Около една четвърт от избирателите (22 %) съобщават, че в тяхното населено място функционират системи за купуване на гласове или принуда върху избирателите. Всеки осми избирател (12%) споделя, че той лично е бил обект на такова въздействие (предложение за пари или принуда).
          Една значителна част от избирателите (14%) са склонни да откликнат на „пазарното“ търсене и да продадат своя глас за 50 лв.
          Настоящето изследване е проведено от „Медиана“ в периода 17-21 май 2019 г. с 1008 човека. Изследването е представително за страната и е реализирано със собствени средства.

          Три дни преди евроизборите да се прогнозира кой ще бъде победител в битката между БСП и ГЕРБ на предстоящите евроизбори е невъзможно с методите на социологията. Разликата между двете противостоящи си партии е 1,3% в полза на ГЕРБ – или в границите на т.нар. стохастична грешка, посочват от агенция Медиана.
          Това се казва в последното изследване на Агенция „Медиана“ “ в периода 17-21 май 2019 г. с 1008 човека. Изследването е представително за страната и е реализирано със собствени средства.
          Около една четвърт от избирателите (22 %) съобщават, че в тяхното населено място функционират системи за купуване на гласове или принуда върху избирателите. Всеки осми избирател (12%) споделя, че той лично е бил обект на такова въздействие (предложение за пари или принуда).
          Една значителна част от избирателите (14%) са склонни да откликнат на „пазарното“ търсене и да продадат своя глас за 50 лв.
          Настоящето изследване е проведено от „Медиана“ в периода 17-21 май 2019 г. с 1008 човека. Изследването е представително за страната и е реализирано със собствени средства.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Борисов: Не съм дошъл пеша, защото ме болят колената, дойдох през покрива

          Лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов коментира блокадата около Народното събрание, организирана тази сутрин от депутати на „Продължаваме промяната“, които препречиха входовете към служебния паркинг...

          Кметът на район „Искър“: Искаме незабавна среща с „Топлофикация“

          Жителите на столичния район "Искър" ще останат без парно и топла вода за близо три месеца. От 2 октомври до 30 декември 2025 г....

          Асен Василев с първи коментар след екшъна с Пеевски: Той беше изцяло извън релси

          Лидерът на „Продължаваме промяната“ Асен Василев коментира словесния сблъсък между него и лидера на „ДПС-Ново начало“ Делян Пеевски, който се разигра по-рано днес в...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions