Search Suggestions
      сряда, 28.05.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Скопие: България не си е написала домашното за Коридор 8, ужасна е жп линията от София до Гюешево

          „Домашното“ на България е само 500 метра от Гюешево до границата, но не се случва. Железопътната им линия от София до Гюешево е в страшно лошо състояние. Нямаме отговори на поканите за срещи.

          - Реклама -

          Това заяви директорът на ЖРСМ – Инфраструктура Синиша Ивановски.

          Той твърди, че Северна Македония работи активно по изграждането на железопътната връзка по направление Коридор 8, но не среща желание от българска страна да направи същото.

          Ивановски подчерта, че въпреки многобройните искания, които е изпратил до ръководството на Българските железници, за среща, на която да се определи „техническото решение“, положителен отговор не е дошъл.

          „С България имаме време от 1993 г., 1999 г., 2019 г. Времето за споразумения отмина, трябват действия. Изпратих толкова много писмени покани до директора на БДЖ, за да стигнем до решение“, подчерта той.

          В последното писмо, което получил, каза Ивановски, са го инструктирали (от българска страна) в бъдеще комуникацията да се осъществява чрез посолствата и министерствата на външните работи и транспорта.

          „Почуствах се неудобно. Дори се извиних, че изобщо написах покана. Ако искат да работим по нещо, нека работим по него. В края на краищата, ние всъщност работим. Завършихме първата фаза, Куманово – Беляковце, с австрийската фирма Strabag, втората фаза, от Беляковце до Крива Паланка, се води с турската Gülermak. Работим бавно, но работим, продължаваме напред. А тяхното „домашно“ е само 500 метра от Гюешево до границата, но не се случва. Железопътната им линия от София до Гюешево е в ужасно лошо състояние“, каза още Ивановски, добавяйки, че на предишните срещи не е имало представени проекти от българска страна.

          Той обяви, че след като бъде преодолян проблемът с България, фокусът на Скопие ще бъде върху железопътната линия до Албания, с която има комуникация в конкретика.

          „Домашното“ на България е само 500 метра от Гюешево до границата, но не се случва. Железопътната им линия от София до Гюешево е в страшно лошо състояние. Нямаме отговори на поканите за срещи.

          - Реклама -

          Това заяви директорът на ЖРСМ – Инфраструктура Синиша Ивановски.

          Той твърди, че Северна Македония работи активно по изграждането на железопътната връзка по направление Коридор 8, но не среща желание от българска страна да направи същото.

          Ивановски подчерта, че въпреки многобройните искания, които е изпратил до ръководството на Българските железници, за среща, на която да се определи „техническото решение“, положителен отговор не е дошъл.

          „С България имаме време от 1993 г., 1999 г., 2019 г. Времето за споразумения отмина, трябват действия. Изпратих толкова много писмени покани до директора на БДЖ, за да стигнем до решение“, подчерта той.

          В последното писмо, което получил, каза Ивановски, са го инструктирали (от българска страна) в бъдеще комуникацията да се осъществява чрез посолствата и министерствата на външните работи и транспорта.

          „Почуствах се неудобно. Дори се извиних, че изобщо написах покана. Ако искат да работим по нещо, нека работим по него. В края на краищата, ние всъщност работим. Завършихме първата фаза, Куманово – Беляковце, с австрийската фирма Strabag, втората фаза, от Беляковце до Крива Паланка, се води с турската Gülermak. Работим бавно, но работим, продължаваме напред. А тяхното „домашно“ е само 500 метра от Гюешево до границата, но не се случва. Железопътната им линия от София до Гюешево е в ужасно лошо състояние“, каза още Ивановски, добавяйки, че на предишните срещи не е имало представени проекти от българска страна.

          Той обяви, че след като бъде преодолян проблемът с България, фокусът на Скопие ще бъде върху железопътната линия до Албания, с която има комуникация в конкретика.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          ЕК предложи да отпусне 45,7 млн. евро за възстановяване след наводненията в Босна и Херцеговина

          Европейската комисия предложи да отпусне 45,7 млн. евро от Фонда за солидарност на Европейския съюз (ФЕС) за подпомагане на възстановяването след внезапните наводнения и...

          KFC започна разширение в Обединеното кралство и Ирландия на стойност 2 милиарда долара

          Веригата за бързо хранене KFC обяви, че ще инвестира над 2 милиарда долара в нови и реновирани ресторанти в Обединеното кралство и Ирландия, за...

          Бившият албански президент Илир Мета е обвинен в корупция и пране на пари – ОБНОВЕНА

          Бившият албански президент Илир Мета беше официално обвинен в корупция, пране на пари, укриване на данъци и укриване на имущество от властите, съобщи Коха. Обвиненията...

          7 КОМЕНТАРА

          1. Не знам за македонците но докато нашите дипломати са с познания от детската градина така ще е

          2. Македонците търсят под вола теле. От София до Гюешево (най-вече в участъка Кюстендил – Гюешево) влаковете се движат със 160 км.ч. Трасето ни е готово, само чакаме тях да свършат.

          3. Нищото няма право да дава оценка на Нещото! Дали България си е написала домашното за Коридор 8 се оценява в Брюксел, а не в Скопие! Тази тъпота, инат и простотия нямат граници и затова ще гледат „Европската уния“ през „крив кюнец“!

          4. Тези са много малоумни… Пращат съобщения до ЖП оператор, вместо до НКЖИ и министерството на транспорта…. Типично Балканска черта… вместо да си гледат тяхната паница, то постоянно какво става при нас.. А те са в батака с двата крака!

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions