Search Suggestions
      събота, 22.11.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Сарафов: Скоростта на автобуса от катастрофата на „Струма” е била несъобразена с пътните условия

          Разследването за катастрофата на АМ „Струма” е към финалната фаза и очакваме заключенията на съдебните експертизи. Може би ще са готови дори преди Коледа. Това заяви пред БНТ зам.-главният прокурор и директор на Националното следствие Борислав Сарафов.

          - Реклама -

          Автобусът буквално се е нанизал на мантинелата, добави Сарафов, след това се е заклещил между двете мантинели. Има разрешена скорост и съобразена скорост с пътните условия. Разрешената скорост може да е 120 км/ч, но ако пътните условия не позволяват, скоростта трябва да е съобразена, добави Сарафов, съобразената скорост може да падне и на 40 км/ч. Ще изчакам автоекспертите да кажат заключението си и тогава ще го съобщим, уточни Сарафов.

          Скоростта на автобуса по-скоро е била несъобразена с пътните условия. Мисля, че са надхвърлени 90 км/ч, добави още той. Изискванията на един професионален водач на автобус са по-завишени, отколкото за всеки един друг водач. Да, пътната маркировка не отговаря на изискванията, но няма причинно-следствена връзка между катастрофата и лошата маркировка. Маркировката предполага водачът да е по-внимателен и да кара с повишено внимание, посочи Сарафов. Пътната настилка на АМ Струма отговаря на условията и стандартните изисквания за път, подчерта още Сарафов.

          Разследването за катастрофата на АМ „Струма” е към финалната фаза и очакваме заключенията на съдебните експертизи. Може би ще са готови дори преди Коледа. Това заяви пред БНТ зам.-главният прокурор и директор на Националното следствие Борислав Сарафов.

          - Реклама -

          Автобусът буквално се е нанизал на мантинелата, добави Сарафов, след това се е заклещил между двете мантинели. Има разрешена скорост и съобразена скорост с пътните условия. Разрешената скорост може да е 120 км/ч, но ако пътните условия не позволяват, скоростта трябва да е съобразена, добави Сарафов, съобразената скорост може да падне и на 40 км/ч. Ще изчакам автоекспертите да кажат заключението си и тогава ще го съобщим, уточни Сарафов.

          Скоростта на автобуса по-скоро е била несъобразена с пътните условия. Мисля, че са надхвърлени 90 км/ч, добави още той. Изискванията на един професионален водач на автобус са по-завишени, отколкото за всеки един друг водач. Да, пътната маркировка не отговаря на изискванията, но няма причинно-следствена връзка между катастрофата и лошата маркировка. Маркировката предполага водачът да е по-внимателен и да кара с повишено внимание, посочи Сарафов. Пътната настилка на АМ Струма отговаря на условията и стандартните изисквания за път, подчерта още Сарафов.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          ГЕРБ: Няма да подкрепим свалянето на Коцев

          Партията заяви, че няма да позволи името ѝ да бъде използвано за политически „уйдурми“ Изпълнителната комисия на ГЕРБ единодушно реши да помоли своите представители в...

          Киселова отстоява действията си по референдума за еврото

          Бившият председател на парламента Наталия Киселова заяви, че „отново би постъпила по същия начин“ по отношение на решението си да върне искането на президента...

          Желязков: България подкрепя усилията на Доналд Тръмп за мир в Украйна

          Премиерът Росен Желязков заяви в платформата Х, че България „приветства и подкрепя усилията на Доналд Тръмп за постигане на справедлив, траен и устойчив мир...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions