Search Suggestions
      неделя, 06.07.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Арх. Иван Шишков: За 12 години са построени около 20% от нужните магистрали

          „12-те години назад в Министерството на регионалното развитие и благоустройството (МРРБ) представляват политика без политики и говорене без проекти. Това, което се случва и във ВиК сектора, и в пътищата, е едно и също“.

          - Реклама -

          Това заяви пред БНР служебният министър на регионалното развитие и благоустройството арх. Иван Шишков.

          Той коментира започналото финализиране на втория етап от строителството на интерконектора Гърция – България:

          „Интерконекторът работи с пълния си капацитет, но не е завършен като строеж. Ако не го бяхме разделили изграждането му на етапи, към този момент нямаше да тече газ по интерконектора, или трябваше да си затворим очите и да въведем обекта в експлоатация, без да са завършени всички строителни работи. … Пътят към интерконектора трябва да бъде завършен, да се завършат и антиерозионните мерки, за да бъде финализиран цялостният проект“.

          Министър Иван Шишков беше категоричен, че доизграждането на обекта не представлява риск за тръбата.

          „Входът към България от Европа не е европейски“, каза арх. Шишков във връзка с изграждането на магистрала „Европа“ и предстоящото и свързване с ГКПП „Калотина“.

          И за АМ „Хемус“ имаше много говорене, но нямаше проекти, каза служебният министър на регионалното развитие и благоустройството:

          „Както беше тръгнало строителството на „Хемус“ – нямаше да доживеем да я видим цяла. … Внасям в Министерски съвет Текст за търпимост, който ще предложа на депутатите да бъде одобрен, с който да можем да регламентираме незаконното строителство, което държавата в рамките на 2020-2021 г. си е позволила да строи“.

          В България за 12 години са построени около 20% от нужните магистрали, каза Шишков, като се позова на направен от МРРБ анализ:

          „Всички питат има ли пари, а за казвам, че няма проекти. … Политиците да помислят дали тунелът под Петрохан и АМ „Рила“ да не бъдат дадени на концесия, за да има пари и за социални дейности, а не само за строителство на инфраструктурни обекти. … Всички магистрали, които трябва да се построят, а това са над 1000 км., трябва да помислим за кои от тях ще дадем пари от бюджета на държавата и за кои трябва да го направим по друг начин“.

          По думите на служебния министър на регионалното развитие и благоустройството проблемът на жителите на Омуртаг е изключително голям и съобщи, че във вторник, 29 ноември, ще проведе среща със „заинтересованите по случая“.

          Програмата за саниране се очаква да започне в началото на декември, съобщи още министър Шишков. 

          Прогнозата на арх. Иван Шишков е строителството на Национална детска болница да започне в началото на втората половина на 2022 г.

          „12-те години назад в Министерството на регионалното развитие и благоустройството (МРРБ) представляват политика без политики и говорене без проекти. Това, което се случва и във ВиК сектора, и в пътищата, е едно и също“.

          - Реклама -

          Това заяви пред БНР служебният министър на регионалното развитие и благоустройството арх. Иван Шишков.

          Той коментира започналото финализиране на втория етап от строителството на интерконектора Гърция – България:

          „Интерконекторът работи с пълния си капацитет, но не е завършен като строеж. Ако не го бяхме разделили изграждането му на етапи, към този момент нямаше да тече газ по интерконектора, или трябваше да си затворим очите и да въведем обекта в експлоатация, без да са завършени всички строителни работи. … Пътят към интерконектора трябва да бъде завършен, да се завършат и антиерозионните мерки, за да бъде финализиран цялостният проект“.

          Министър Иван Шишков беше категоричен, че доизграждането на обекта не представлява риск за тръбата.

          „Входът към България от Европа не е европейски“, каза арх. Шишков във връзка с изграждането на магистрала „Европа“ и предстоящото и свързване с ГКПП „Калотина“.

          И за АМ „Хемус“ имаше много говорене, но нямаше проекти, каза служебният министър на регионалното развитие и благоустройството:

          „Както беше тръгнало строителството на „Хемус“ – нямаше да доживеем да я видим цяла. … Внасям в Министерски съвет Текст за търпимост, който ще предложа на депутатите да бъде одобрен, с който да можем да регламентираме незаконното строителство, което държавата в рамките на 2020-2021 г. си е позволила да строи“.

          В България за 12 години са построени около 20% от нужните магистрали, каза Шишков, като се позова на направен от МРРБ анализ:

          „Всички питат има ли пари, а за казвам, че няма проекти. … Политиците да помислят дали тунелът под Петрохан и АМ „Рила“ да не бъдат дадени на концесия, за да има пари и за социални дейности, а не само за строителство на инфраструктурни обекти. … Всички магистрали, които трябва да се построят, а това са над 1000 км., трябва да помислим за кои от тях ще дадем пари от бюджета на държавата и за кои трябва да го направим по друг начин“.

          По думите на служебния министър на регионалното развитие и благоустройството проблемът на жителите на Омуртаг е изключително голям и съобщи, че във вторник, 29 ноември, ще проведе среща със „заинтересованите по случая“.

          Програмата за саниране се очаква да започне в началото на декември, съобщи още министър Шишков. 

          Прогнозата на арх. Иван Шишков е строителството на Национална детска болница да започне в началото на втората половина на 2022 г.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Трима задържани за шокиращото нападение на пл. „Славейков“ в София

          Три лица са задържани във връзка с непровокираното нападение на столичния площад „Славейков“, съобщава News24sofia.eu, позовавайки се на сигурни източници. Припомняме, че в социалните мрежи...

          Протест в защита на българския лев в центъра на София

          Протест в защита на българския лев се провежда днес в центъра на София, предаде репортер на БГНЕС. Протестиращите развяват български знамена и партийни флагове на...

          Габриел Вълков: Прекалените вотове на недоверие вредят на държавата и гражданите

          „Вотът на недоверие е демократичен инструмент и опозицията има право да го използва, но прекалената му употреба вреди на всеки гражданин, на държавата и...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions