Search Suggestions
      сряда, 09.07.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Boeing е скрил от регулаторите дефектни и несъответстващи на спецификациите части

          Разследване на подкомисията на Сената разкри, че Boeing е скрил от регулаторните органи дефектни или несъответстващи на спецификациите части, които вероятно са били монтирани в самолетите 737 Max. 

          - Реклама -

          Сам Мохоук, служител на Boeing, отговарящ за качеството, твърди, че компанията е преместила тези части извън полезрението на регулаторите и е фалшифицирала записите, за да не бъдат открити от Федералната авиационна администрация (FAA). Много от тези части са били изгубени в процеса на работа, което поражда опасения относно монтирането им в самолетите, предаде Си Ен Ен.

          Boeing потвърди, че е получил доклада и разглежда твърденията. Главният изпълнителен директор Дейв Калхун, който е изправен пред първото си изслушване в Конгреса, признава културни проблеми в Boeing, но отрича да е отмъщавал на служителите, които са повдигали въпроси за безопасността.

          Сенатор Ричард Блументал разкритикува структурата на Boeing, обвинявайки го, че дава предимство на печалбите пред безопасността и отмъщава на лицата, подаващи сигнали за нередности. Изслушването в подкомисията е озаглавено „Нарушената култура на безопасност на Boeing“, като се изтъкват дългогодишните проблеми в компанията. Блументал цитира многобройни разкази на информатори, включително този на Мохоук, в които се описва как Boeing е укривал несъответстващи на изискванията части и е оказвал натиск върху служителите да мълчат.

          Въпреки изявленията на Boeing за ангажираност с безопасността и недопускане на репресии, културата и практиките на компанията са поставени под въпрос. Инцидентът през януари, при който се откъсна вратата на самолет 737 Max на Alaska Air, засили проверката, като в момента текат федерални разследвания и изслушвания в Конгреса. FAA задължи Boeing да подобри безопасността, което се отрази на производството и дейността на авиокомпаниите.

          Подготвените показания на Калхун включват извинения за минали провали в областта на безопасността и признаване на културните проблеми на компанията. Той е изправен и пред потенциална наказателна отговорност, произтичаща от предишни проблеми с безопасността и инцидента от януари.

          Малко вероятно е изслушването да доведе до значителни незабавни промени в Boeing, въпреки че подчертава необходимостта от културни и процедурни промени, за да се гарантира безопасността и отчетността.

          Разследване на подкомисията на Сената разкри, че Boeing е скрил от регулаторните органи дефектни или несъответстващи на спецификациите части, които вероятно са били монтирани в самолетите 737 Max. 

          - Реклама -

          Сам Мохоук, служител на Boeing, отговарящ за качеството, твърди, че компанията е преместила тези части извън полезрението на регулаторите и е фалшифицирала записите, за да не бъдат открити от Федералната авиационна администрация (FAA). Много от тези части са били изгубени в процеса на работа, което поражда опасения относно монтирането им в самолетите, предаде Си Ен Ен.

          Boeing потвърди, че е получил доклада и разглежда твърденията. Главният изпълнителен директор Дейв Калхун, който е изправен пред първото си изслушване в Конгреса, признава културни проблеми в Boeing, но отрича да е отмъщавал на служителите, които са повдигали въпроси за безопасността.

          Сенатор Ричард Блументал разкритикува структурата на Boeing, обвинявайки го, че дава предимство на печалбите пред безопасността и отмъщава на лицата, подаващи сигнали за нередности. Изслушването в подкомисията е озаглавено „Нарушената култура на безопасност на Boeing“, като се изтъкват дългогодишните проблеми в компанията. Блументал цитира многобройни разкази на информатори, включително този на Мохоук, в които се описва как Boeing е укривал несъответстващи на изискванията части и е оказвал натиск върху служителите да мълчат.

          Въпреки изявленията на Boeing за ангажираност с безопасността и недопускане на репресии, културата и практиките на компанията са поставени под въпрос. Инцидентът през януари, при който се откъсна вратата на самолет 737 Max на Alaska Air, засили проверката, като в момента текат федерални разследвания и изслушвания в Конгреса. FAA задължи Boeing да подобри безопасността, което се отрази на производството и дейността на авиокомпаниите.

          Подготвените показания на Калхун включват извинения за минали провали в областта на безопасността и признаване на културните проблеми на компанията. Той е изправен и пред потенциална наказателна отговорност, произтичаща от предишни проблеми с безопасността и инцидента от януари.

          Малко вероятно е изслушването да доведе до значителни незабавни промени в Boeing, въпреки че подчертава необходимостта от културни и процедурни промени, за да се гарантира безопасността и отчетността.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Ердоган: Първо ще постигнем Турция без тероризъм, после регион без тероризъм

          Президентът на Турция Реджеп Таип Ердоган заяви, че страната му ще постигне амбициозната цел за "Турция без тероризъм", след което ще насочи усилията си...

          „Сибирският Тайсън“ : Почина двукратен шампион по бокс

          Двукратният руски шампион по бокс Сергей Башкиров, известен като "Сибирския Тайсън", почина на 54-годишна възраст след продължително боледуване.

          Русия е превзела село в Донецка област

          Министерството на отбраната на Русия съобщи днес, че руските въоръжени сили са завзели село Толстой в Донецка област, а при проведените удари през нощта...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions