Search Suggestions
      Search Suggestions

          Депутат и бивш пилот на МиГ-23 разкри сериозен проблем около доставките на F-16

          Loading the player...

          Разумно и нормално е да се поддържат българските МиГ-ове. Няма никакъв проблем, че е съветска техника при положение, че се поддържа изправна. Това обясни депутатът от “Възраждане” Николай Дренчев, бивш пилот на МиГ-23. 

          “Последният от поръчаните 8 изтребители F-16 трябва да пристигне у нас до 2027 година. Този договор е изключително порочен. Техниката е добра, но се надявам да се постигнат параметрите, които са заложени. Не знаем какво още сме купили и дали това, което сме видели на хартия ще го има и в действителността”, посочи той.

          Дренчев припомни, че България е изпратила 5-ма пилоти за обучение в САЩ, за да пилотират изтребителите ф-16.

          “Реално, за да оперираме с всички самолети на нас ни трябват между 20 и 30 пилоти. Останалите трябва да бъдат обучени тук. Курсът за МиГ-23 беше няколко месеца интензивно летене. По някакви абсолютно неясни за мен причини пилотите, които сме изпратили, преминават през обучение на три самолета – първоначално два учебни, а ние изпратихме доста квалифицирани пилоти със сериозен нальот на МиГ-29, който е абсолютно адекватен на F-16”, допълни Дренчев. 

          “Има още по-голям проблем. Животът на един пилот е 10 – 15 години активна дейност. Ние изпратихме пилоти, които са в средата на своята летателен живот, а със закъснението на доставките тези пилоти ще бъдат в края на своята кариера”, подчерта народният представител от “Възраждане”.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          Сайтът е защитен от reCAPTCHA и Политиката за Поверителност и Общи Условия на Google са приложени.

          Search Suggestions
              Search Suggestions