Search Suggestions
      сряда, 16.07.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Говорител на Спешна помощ: Линейки пристигат на сигнал за COVID със 7 часа закъснение

          Ние сме в една реална война. Звучи ми сериозно да впрегнем всички ресурси, за да може да се справим с тази пандемия. Нашият ресурс не стига от доста години и това е всеизвестно, имаме тежък кадрови дефицит. Нашата работа е много стресова и неблагодарна. Едно е да стоиш в кабинета, на светло и защитено място. Друго е когато се качваш в линейката, не знаеш кой ще те посрещне и дали ще се върнеш жив от там. Това каза говорителят на столичната Спешна помощ Катя Сунгарска в ефира на БТВ.

          - Реклама -

          „Факт е, че линейка пристига на сигнал за коронавирус 5-6-7 часа по-късно. Това е изключително много време, но когато нямаш кой да изпълни задачата омагьосаният кръг започва да се върти. Нашите линейки през това време са на други адреси. Адресите за коронавирус валят един след друг. Всички казват едни и същи симптоми – имам температура, задух, посинявам. Отиваме на адреса и виждаме, че няма нито посиняване, температурата е 37 градуса, но понеже той се страхува ние отиваме на домашен преглед. Това ни взима ресурса на 90%, това блокира линейки, блокира екипи. Когато се излъже по телефона, тогава друг в тежко състояние стои и чака. Трябва да разберем, че когато извикаме някого за 37.5 градуса температура, някой може да чака и да изгуби живота си“, допълни Сунгарска.

           

          Ние сме в една реална война. Звучи ми сериозно да впрегнем всички ресурси, за да може да се справим с тази пандемия. Нашият ресурс не стига от доста години и това е всеизвестно, имаме тежък кадрови дефицит. Нашата работа е много стресова и неблагодарна. Едно е да стоиш в кабинета, на светло и защитено място. Друго е когато се качваш в линейката, не знаеш кой ще те посрещне и дали ще се върнеш жив от там. Това каза говорителят на столичната Спешна помощ Катя Сунгарска в ефира на БТВ.

          - Реклама -

          „Факт е, че линейка пристига на сигнал за коронавирус 5-6-7 часа по-късно. Това е изключително много време, но когато нямаш кой да изпълни задачата омагьосаният кръг започва да се върти. Нашите линейки през това време са на други адреси. Адресите за коронавирус валят един след друг. Всички казват едни и същи симптоми – имам температура, задух, посинявам. Отиваме на адреса и виждаме, че няма нито посиняване, температурата е 37 градуса, но понеже той се страхува ние отиваме на домашен преглед. Това ни взима ресурса на 90%, това блокира линейки, блокира екипи. Когато се излъже по телефона, тогава друг в тежко състояние стои и чака. Трябва да разберем, че когато извикаме някого за 37.5 градуса температура, някой може да чака и да изгуби живота си“, допълни Сунгарска.

           

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Ивелин Михайлов: Нямаме свобода, нямаме закон, нямаме равноправие

          В свое участие в предаването „Политика и спорт“, Ивелин Михайлов направи остри критики към състоянието на държавността и правовия ред в България. Според него: „Единственият...

          По-високи глоби за шофиране след употреба на алкохол и наркотици одобри Правната комисия в НС

          Правната комисия в Народното събрание гласува окончателно увеличаване на глобите за шофиране след употреба на алкохол и наркотици, съобщава БНР. Промените в Наказателния кодекс...

          Дело за хакерската атака срещу НАП приключи с условна присъда за Кристиян Бойков

          С една условна присъда приключи делото за един от най-големите течове на лични данни в България – пробива в системата на Националната агенция по...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions