Search Suggestions
      понеделник, 03.11.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          „Пещерска“ отново е любимата марка ракия на българите

          Ракия „Пещерска“ за втори път е отличена като „Любимата марка ракия на българите“ в конкурса „Златната изба“, организиран от сайта exporter.bg под патронажа на Министерство на икономиката. Конкурсът се провежда за шести път като победителите се избират чрез онлайн гласуване. През 2019 година „Пещерска“ отново бе определена за любима на потребителите. В категорията тази година бяха номинирани 48 различни ракии на родни производители. 

          - Реклама -

          “Пещерска“ е сред най-разпознаваемите и обичани родни марки. Произвежда се от собствените лозови масиви на VP Brands International при затворен цикъл на производство. Това означава стриктен контрол още на лозето при подбора на най-качественото грозде, през дестилацията по най-високите стандарти в алкохолния бранш до бутилиране, съхранение и разпространение в търговската мрежа. От компанията споделиха, че рецептата за „любимата ракия на българина“ остава непроменена през годините. 

          Призът получи ръководителят на завода в Пещера Георги Кавлаков. Наградата бе връчена от председателя на Националния статистически институт (НСИ) Сергей Цветарски на специална церемония в сряда вечерта. „Благодарен съм и на всеки, който е дал гласа си за „Пещерска“. Това е голямо признание за нас. Поздравявам и прекрасния екип на VP Brands, че с труд и професионализъм вече десетилетия защитава имиджа на „Пещерска“. Вярвам, че постигаме това благодарение на собствените лозя, високия контрол на всеки етап от производството и отдадеността на хората, които работят в компанията“, каза представителят на „Пещерска“. 

          „Горди сме с това, което постигаме. Инвестирахме и ще продължаваме да влагаме средства в развитието на лозята ни, в техниката, в хората, защото това е печелившата формула, превърнала марката „Пещерска“ в еталон за истинска българска ракия“, допълниха от компанията. 

          Ракия „Пещерска“ за втори път е отличена като „Любимата марка ракия на българите“ в конкурса „Златната изба“, организиран от сайта exporter.bg под патронажа на Министерство на икономиката. Конкурсът се провежда за шести път като победителите се избират чрез онлайн гласуване. През 2019 година „Пещерска“ отново бе определена за любима на потребителите. В категорията тази година бяха номинирани 48 различни ракии на родни производители. 

          - Реклама -

          “Пещерска“ е сред най-разпознаваемите и обичани родни марки. Произвежда се от собствените лозови масиви на VP Brands International при затворен цикъл на производство. Това означава стриктен контрол още на лозето при подбора на най-качественото грозде, през дестилацията по най-високите стандарти в алкохолния бранш до бутилиране, съхранение и разпространение в търговската мрежа. От компанията споделиха, че рецептата за „любимата ракия на българина“ остава непроменена през годините. 

          Призът получи ръководителят на завода в Пещера Георги Кавлаков. Наградата бе връчена от председателя на Националния статистически институт (НСИ) Сергей Цветарски на специална церемония в сряда вечерта. „Благодарен съм и на всеки, който е дал гласа си за „Пещерска“. Това е голямо признание за нас. Поздравявам и прекрасния екип на VP Brands, че с труд и професионализъм вече десетилетия защитава имиджа на „Пещерска“. Вярвам, че постигаме това благодарение на собствените лозя, високия контрол на всеки етап от производството и отдадеността на хората, които работят в компанията“, каза представителят на „Пещерска“. 

          „Горди сме с това, което постигаме. Инвестирахме и ще продължаваме да влагаме средства в развитието на лозята ни, в техниката, в хората, защото това е печелившата формула, превърнала марката „Пещерска“ в еталон за истинска българска ракия“, допълниха от компанията. 

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Надзорният съвет на НОИ ще обсъди увеличаването на вноската за фонд „Пенсии“

          Управляващите не променят намерението си осигурителната вноска за Фонд "Пенсии" на Държавното обществено осигуряване да се увеличи с 2 проценти пункта от началото на...

          Обявен мъж за изчезнал преди 10 г. в Пирин, е открит жив в планината

          Изчезнал преди повече от 10 години мъж, обявен за починал, е открит жив в планината от служители на Паркова дирекция "Пирин". Те забелязали палатка...

          Запалиха автомобили на инспектор от Главната инспекция по труда в Монтана

          Семейни автомобили на инспектор от Главната инспекция по труда (ГИТ) в Монтана са били запалени тази нощ. Изпълнителният директор на ГИТ  Екатерина Асенова е...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions