Избягвам да давам съвети на МОН, но ми се струва, че децата са пренатоварени. Мъчат се да научат много неща, а научават по-малко в края на краищата. Така математикът проф. Николай Витанов коментира резултатите от Националното външно оценяване на четвъртокласниците, които показаха, че всеки пети е с двойка по математика.
- Реклама -
Щом има много двойки, следователно децата имат проблеми с логическото мислене, което не е добре развито, за да могат да изкарат тройки, коментира проф. Витанов.
17,08% са двойките, а тройките са по-малко. Това не е нормално и показва, че има проблем, който трябва да се огледа.
Избягвам да давам съвети на МОН, но ми се струва, че децата са пренатоварени. Мъчат се да научат много неща, а научават по-малко в края на краищата. Така математикът проф. Николай Витанов коментира резултатите от Националното външно оценяване на четвъртокласниците, които показаха, че всеки пети е с двойка по математика.
- Реклама -
Щом има много двойки, следователно децата имат проблеми с логическото мислене, което не е добре развито, за да могат да изкарат тройки, коментира проф. Витанов.
17,08% са двойките, а тройките са по-малко. Това не е нормално и показва, че има проблем, който трябва да се огледа.