Search Suggestions
      събота, 12.07.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          ЖЕРТВА НА ПРОТЕСТИТЕ: Държавата удари „Хиполенд“ с глоба от 124.5 хил. лв.

          Два месеца след опита на МВР, НАП, митници и Държавната агенция по метрология да респектират веригата за детски играчки „Хиполенд“, след като собственикът на компанията Мариан Колев подкрепи антиправителствените протести, успяха да ударят по фирмата, съобщи “Капитал”.

          - Реклама -

          В петък Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) е наложила глоба от 124.5 хил. лв. на „Хиполенд“ за нелоялна конкуренция. Според регулатора интернет кампания за промоция на продукти на Lego от началото на годината е довела до нелоялна конкуренция.

          Според КЗК от „Хиполенд“ създали заблуждение сред потребителите, че ако продуктите са изчерпани онлайн, то ще могат да ги намерят в магазина и по този начин „веднъж останали с убеждението, че при невъзможност да закупят желания от тях продукт в онлайн магазина на ответното дружество, биха могли да закупят същия в някои от магазините в цяла България, потребителите биха се насочили към някои от търговските обекти и при констатирана липса на търсения от тях продукт, особено предвид факта, че не всеки промоционален такъв е наличен във всеки търговски обект, да закупят друг.“

          Два месеца след опита на МВР, НАП, митници и Държавната агенция по метрология да респектират веригата за детски играчки „Хиполенд“, след като собственикът на компанията Мариан Колев подкрепи антиправителствените протести, успяха да ударят по фирмата, съобщи “Капитал”.

          - Реклама -

          В петък Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) е наложила глоба от 124.5 хил. лв. на „Хиполенд“ за нелоялна конкуренция. Според регулатора интернет кампания за промоция на продукти на Lego от началото на годината е довела до нелоялна конкуренция.

          Според КЗК от „Хиполенд“ създали заблуждение сред потребителите, че ако продуктите са изчерпани онлайн, то ще могат да ги намерят в магазина и по този начин „веднъж останали с убеждението, че при невъзможност да закупят желания от тях продукт в онлайн магазина на ответното дружество, биха могли да закупят същия в някои от магазините в цяла България, потребителите биха се насочили към някои от търговските обекти и при констатирана липса на търсения от тях продукт, особено предвид факта, че не всеки промоционален такъв е наличен във всеки търговски обект, да закупят друг.“

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Съдебен капан: Как империята на Ковачки лиши близки на загинал от обезщетение?

          Във връзка с тежък трудов инцидент, станал през 2016 г. в мини „Бобов дол“, при който загина 51-годишен работник, притиснат от машина, започна съдебна...

          Григор Здравков с РАЗКРИТИЯ: При акцията в Момково са намерени 12 ТИР-а с цигари на известни марки

          "За тези, които ни говореха, че няма контрабанда, да им кажа и аз да замълчат - неправителствени организации, разни институти." Това каза в предаването...

          Елисавета Белобрадова скочи срещу Пеевски: Това е репресия и избирателно преследване

          Депутатката от ПП–ДБ Елисавета Белобрадова публикува наистина остър пост във Facebook, в който пише: „Смаяна съм от безграничната жалкария на Пеевски“. От Франция Белобрадова коментира...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions