Search Suggestions
      събота, 25.10.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          ЖЕРТВА НА ПРОТЕСТИТЕ: Държавата удари „Хиполенд“ с глоба от 124.5 хил. лв.

          Два месеца след опита на МВР, НАП, митници и Държавната агенция по метрология да респектират веригата за детски играчки „Хиполенд“, след като собственикът на компанията Мариан Колев подкрепи антиправителствените протести, успяха да ударят по фирмата, съобщи “Капитал”.

          - Реклама -

          В петък Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) е наложила глоба от 124.5 хил. лв. на „Хиполенд“ за нелоялна конкуренция. Според регулатора интернет кампания за промоция на продукти на Lego от началото на годината е довела до нелоялна конкуренция.

          Според КЗК от „Хиполенд“ създали заблуждение сред потребителите, че ако продуктите са изчерпани онлайн, то ще могат да ги намерят в магазина и по този начин „веднъж останали с убеждението, че при невъзможност да закупят желания от тях продукт в онлайн магазина на ответното дружество, биха могли да закупят същия в някои от магазините в цяла България, потребителите биха се насочили към някои от търговските обекти и при констатирана липса на търсения от тях продукт, особено предвид факта, че не всеки промоционален такъв е наличен във всеки търговски обект, да закупят друг.“

          Два месеца след опита на МВР, НАП, митници и Държавната агенция по метрология да респектират веригата за детски играчки „Хиполенд“, след като собственикът на компанията Мариан Колев подкрепи антиправителствените протести, успяха да ударят по фирмата, съобщи “Капитал”.

          - Реклама -

          В петък Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) е наложила глоба от 124.5 хил. лв. на „Хиполенд“ за нелоялна конкуренция. Според регулатора интернет кампания за промоция на продукти на Lego от началото на годината е довела до нелоялна конкуренция.

          Според КЗК от „Хиполенд“ създали заблуждение сред потребителите, че ако продуктите са изчерпани онлайн, то ще могат да ги намерят в магазина и по този начин „веднъж останали с убеждението, че при невъзможност да закупят желания от тях продукт в онлайн магазина на ответното дружество, биха могли да закупят същия в някои от магазините в цяла България, потребителите биха се насочили към някои от търговските обекти и при констатирана липса на търсения от тях продукт, особено предвид факта, че не всеки промоционален такъв е наличен във всеки търговски обект, да закупят друг.“

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Академик Христо Григоров: 147 години БЧК е верен на своята мисия да помага

          "В продължение на почти век и половина Българският Червен кръст е не просто институция, а жива общност, създадена от сърца, които туптят в ритъма...

          ЕС отпуска 10 млрд. евро за ядрения сектор

          Евродепутатът Цветелина Пенкова от групата на социалистите и демократите заяви, че Европейският съюз ще насочи близо 10 милиарда евро към ядрено-енергийния сектор. Средствата ще...

          Росен Белов извън театъра след шокиращ случай

          Актьорът Росен Белов е бил отстранен от театралната работилница Arcadia Fusion ART, след като името му беше замесено в скандал с упоен 20-годишен младеж....

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions