Search Suggestions
      събота, 19.07.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Официално: започна нова ера в Интер

          След 26-годишно сътрудничество с “Пирели”, от Интер официално представиха своя нов основен спонсор, който ще присъства на фланелките на тима. Става въпрос за сайта socios.com, който е посветен на футболните фенове. От самия клуб заявиха, че сътрудничеството между двете страни е началото на една нова ера за “нерадзурите”.

          - Реклама -

          “Много сме горди да обявим това ново партньорство днес. Споразумение, което ни свързва с водещ бранд в своята индустрия. Тази сделка потвърждава растежа и привлекателността на марката “Интер” въпреки всичките предизвикателства, които клубът среща в този период на пандемия. Тази фланелка е от особена важност за нас, тъй като тя е първата със Скудетото на гърдите ни след толкова много години на чакане. Това е ново важно събитие в нашето пътуване и сме радостни да го отпразнуваме заедно със socios.com и всички наши фенове”, коментира изпълнителният директор на Интер Алесандро Антонело пред клубния сайт.

          Според “Гадзета дело спорт” италианският шампион ще получава по 20 млн. евро годишно от това партньорство. По информация на Calcio e Finanza тази сделка поставя клуба на трето място в Серия “А” по приходи от основния спонсор. На първата позиция е Ювентус с Jeep (45 млн. евро), а на втората е Фиорентина с Mediacom (25 млн. евро).

          След 26-годишно сътрудничество с “Пирели”, от Интер официално представиха своя нов основен спонсор, който ще присъства на фланелките на тима. Става въпрос за сайта socios.com, който е посветен на футболните фенове. От самия клуб заявиха, че сътрудничеството между двете страни е началото на една нова ера за “нерадзурите”.

          - Реклама -

          “Много сме горди да обявим това ново партньорство днес. Споразумение, което ни свързва с водещ бранд в своята индустрия. Тази сделка потвърждава растежа и привлекателността на марката “Интер” въпреки всичките предизвикателства, които клубът среща в този период на пандемия. Тази фланелка е от особена важност за нас, тъй като тя е първата със Скудетото на гърдите ни след толкова много години на чакане. Това е ново важно събитие в нашето пътуване и сме радостни да го отпразнуваме заедно със socios.com и всички наши фенове”, коментира изпълнителният директор на Интер Алесандро Антонело пред клубния сайт.

          Според “Гадзета дело спорт” италианският шампион ще получава по 20 млн. евро годишно от това партньорство. По информация на Calcio e Finanza тази сделка поставя клуба на трето място в Серия “А” по приходи от основния спонсор. На първата позиция е Ювентус с Jeep (45 млн. евро), а на втората е Фиорентина с Mediacom (25 млн. евро).

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          В интересен двубой Локомотив София и Черно море не успяха да се победят

          Локомотив София и Черно море завършиха 1:1 във втория двубой от петъчната програма на първия кръг от новия сезон 2025/2026 в efbet Лига. В 19-а минута...

          Дюбоа очаквано по-тежък от Усик преди грандиозния дуел

          Олександър Усик закова на кантара 103.1 кг за битката за абсолютната световна титла в тежка категория срещу Даниел Дюбоа в нощта на събота срещу...

          ЦСКА 1948 излъга Арда на старта на сезона

          ЦСКА 1948 победи Арда с 1:0 в първия мач за сезон 2025/26 в родната Първа лига. В герой за тима от Бистрица се превърна Атанас...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions