Search Suggestions
      сряда, 09.07.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Официално: започна нова ера в Интер

          След 26-годишно сътрудничество с “Пирели”, от Интер официално представиха своя нов основен спонсор, който ще присъства на фланелките на тима. Става въпрос за сайта socios.com, който е посветен на футболните фенове. От самия клуб заявиха, че сътрудничеството между двете страни е началото на една нова ера за “нерадзурите”.

          - Реклама -

          “Много сме горди да обявим това ново партньорство днес. Споразумение, което ни свързва с водещ бранд в своята индустрия. Тази сделка потвърждава растежа и привлекателността на марката “Интер” въпреки всичките предизвикателства, които клубът среща в този период на пандемия. Тази фланелка е от особена важност за нас, тъй като тя е първата със Скудетото на гърдите ни след толкова много години на чакане. Това е ново важно събитие в нашето пътуване и сме радостни да го отпразнуваме заедно със socios.com и всички наши фенове”, коментира изпълнителният директор на Интер Алесандро Антонело пред клубния сайт.

          Според “Гадзета дело спорт” италианският шампион ще получава по 20 млн. евро годишно от това партньорство. По информация на Calcio e Finanza тази сделка поставя клуба на трето място в Серия “А” по приходи от основния спонсор. На първата позиция е Ювентус с Jeep (45 млн. евро), а на втората е Фиорентина с Mediacom (25 млн. евро).

          След 26-годишно сътрудничество с “Пирели”, от Интер официално представиха своя нов основен спонсор, който ще присъства на фланелките на тима. Става въпрос за сайта socios.com, който е посветен на футболните фенове. От самия клуб заявиха, че сътрудничеството между двете страни е началото на една нова ера за “нерадзурите”.

          - Реклама -

          “Много сме горди да обявим това ново партньорство днес. Споразумение, което ни свързва с водещ бранд в своята индустрия. Тази сделка потвърждава растежа и привлекателността на марката “Интер” въпреки всичките предизвикателства, които клубът среща в този период на пандемия. Тази фланелка е от особена важност за нас, тъй като тя е първата със Скудетото на гърдите ни след толкова много години на чакане. Това е ново важно събитие в нашето пътуване и сме радостни да го отпразнуваме заедно със socios.com и всички наши фенове”, коментира изпълнителният директор на Интер Алесандро Антонело пред клубния сайт.

          Според “Гадзета дело спорт” италианският шампион ще получава по 20 млн. евро годишно от това партньорство. По информация на Calcio e Finanza тази сделка поставя клуба на трето място в Серия “А” по приходи от основния спонсор. На първата позиция е Ювентус с Jeep (45 млн. евро), а на втората е Фиорентина с Mediacom (25 млн. евро).

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Ботев не се спира – „Канарчетата“ взеха нов вратар и хърватски бранител

          Спасеният Ботев Пловдив продължава да окомплектова състава си за новия сезон в Първа Лига. Днес "жълто-черните" подписаха с вратарят Даниел Наумов и защитникът Никола...

          Една от емблемите на френския футбол остава в Лига 1

          В четвъртък от апелативния комитет на DNCG увериха, че Олимпик Лион ще остане пълноправен участник в френската Лига 1 и през сезон 2025/26. Футболната...

          Крило се завърна към подготовката на ЦСКА

          ЦСКА проведе тренировъчно занимание днес на клубната си база в Панчарево, което почти изцяло протече с двустранна игра. Треньорският щаб акцентира върху върху важни...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions