Search Suggestions
      четвъртък, 18.09.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Над 20 000 жалби от клиенти за 2018 г.

          Над 20 000 жалби от клиенти са подадени до Комисията за защита на потребителите от началото на януари до края на ноември 2018-та година, това отчитат от ведомството. Оттам допълват още, че традиционно оплакванията от некачествени стоки и услуги, предлагани на родния пазар се увеличават с  около 10% в празничните дни.
           
          Оказва се, че близо половината от сигналите са за неуважени рекламации на дефектни стоки, като често  пъти търговецът отказва да върне или ремонтира битови уреди, облекла и обувки.
           
          От Комисията за защита на потребителите припомнят и какви са правата на клиентите при, вземащата все по-големи размери онлайн търговия. При закупуване на стока по интернет,  потребителят може да се откаже от нея в 14-дневния срок. Ако търговецът не е съгласен и не приеме върнатата стока, той извършва нарушение и съответно подлежи на санкции.
           
          При предявяване на рекламация, трябва да се свържем с търговеца писмено по имейл или по пощата и да изчакаме решението му в предвидения от закона едномесечен срок. Ако той уважи искането ни, следва или да ремонтира безплатно  продукта или да го замени с нов.
           
          В случай че не успее да стори едно от двете, то е длъжен или да направи отбив от цената, или да развалите сделката, при което купувачът му връща продукта, а той дадените пари за нея.
           
          Над 20 000 жалби от клиенти са подадени до Комисията за защита на потребителите от началото на януари до края на ноември 2018-та година, това отчитат от ведомството. Оттам допълват още, че традиционно оплакванията от некачествени стоки и услуги, предлагани на родния пазар се увеличават с  около 10% в празничните дни.
           
          Оказва се, че близо половината от сигналите са за неуважени рекламации на дефектни стоки, като често  пъти търговецът отказва да върне или ремонтира битови уреди, облекла и обувки.
           
          От Комисията за защита на потребителите припомнят и какви са правата на клиентите при, вземащата все по-големи размери онлайн търговия. При закупуване на стока по интернет,  потребителят може да се откаже от нея в 14-дневния срок. Ако търговецът не е съгласен и не приеме върнатата стока, той извършва нарушение и съответно подлежи на санкции.
           
          При предявяване на рекламация, трябва да се свържем с търговеца писмено по имейл или по пощата и да изчакаме решението му в предвидения от закона едномесечен срок. Ако той уважи искането ни, следва или да ремонтира безплатно  продукта или да го замени с нов.
           
          В случай че не успее да стори едно от двете, то е длъжен или да направи отбив от цената, или да развалите сделката, при което купувачът му връща продукта, а той дадените пари за нея.
           

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          „Хоум офис катаджии“ – Какво прави камера за скорост на терасата на апартамент?

          Полицай от СДВР беше заснет да използва мобилна камера за измерване на скоростта от терасата на апартамент на бул. „Цар Борис III“ в София....

          Отложиха делото за убийството на Митко от Цалапица

          Делото „Цалапица“ отново стигна до съдебната зала – този път пред апелативните магистрати. Подсъдимият Рангел Бизюрев обжалва наложената му присъда от 15 години лишаване...

          Водната криза: Сложиха кранчета на градските чешми в Плевен

          Заради продължаващия недостиг на вода, Община Плевен постави кранове за спиране на градските чешми, които досега течаха непрекъснато. На някои от тях вече има...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions