Search Suggestions
      вторник, 17.06.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Над 20 000 жалби от клиенти за 2018 г.

          Над 20 000 жалби от клиенти са подадени до Комисията за защита на потребителите от началото на януари до края на ноември 2018-та година, това отчитат от ведомството. Оттам допълват още, че традиционно оплакванията от некачествени стоки и услуги, предлагани на родния пазар се увеличават с  около 10% в празничните дни.
           
          Оказва се, че близо половината от сигналите са за неуважени рекламации на дефектни стоки, като често  пъти търговецът отказва да върне или ремонтира битови уреди, облекла и обувки.
           
          От Комисията за защита на потребителите припомнят и какви са правата на клиентите при, вземащата все по-големи размери онлайн търговия. При закупуване на стока по интернет,  потребителят може да се откаже от нея в 14-дневния срок. Ако търговецът не е съгласен и не приеме върнатата стока, той извършва нарушение и съответно подлежи на санкции.
           
          При предявяване на рекламация, трябва да се свържем с търговеца писмено по имейл или по пощата и да изчакаме решението му в предвидения от закона едномесечен срок. Ако той уважи искането ни, следва или да ремонтира безплатно  продукта или да го замени с нов.
           
          В случай че не успее да стори едно от двете, то е длъжен или да направи отбив от цената, или да развалите сделката, при което купувачът му връща продукта, а той дадените пари за нея.
           
          Над 20 000 жалби от клиенти са подадени до Комисията за защита на потребителите от началото на януари до края на ноември 2018-та година, това отчитат от ведомството. Оттам допълват още, че традиционно оплакванията от некачествени стоки и услуги, предлагани на родния пазар се увеличават с  около 10% в празничните дни.
           
          Оказва се, че близо половината от сигналите са за неуважени рекламации на дефектни стоки, като често  пъти търговецът отказва да върне или ремонтира битови уреди, облекла и обувки.
           
          От Комисията за защита на потребителите припомнят и какви са правата на клиентите при, вземащата все по-големи размери онлайн търговия. При закупуване на стока по интернет,  потребителят може да се откаже от нея в 14-дневния срок. Ако търговецът не е съгласен и не приеме върнатата стока, той извършва нарушение и съответно подлежи на санкции.
           
          При предявяване на рекламация, трябва да се свържем с търговеца писмено по имейл или по пощата и да изчакаме решението му в предвидения от закона едномесечен срок. Ако той уважи искането ни, следва или да ремонтира безплатно  продукта или да го замени с нов.
           
          В случай че не успее да стори едно от двете, то е длъжен или да направи отбив от цената, или да развалите сделката, при което купувачът му връща продукта, а той дадените пари за нея.
           

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Зам.-вътрешният министър обяви къде е прокурорския син Михайлов

          Прокурорският син Васил Михайлов е все още на територията на България и няма как да напусне страната, заяви в ефира на „Тази сутрин“ по...

          След като изчезна: Нови разкрития за прокурорския син

          Васил Михайлов, син на прокурор и обявен за издирване от вчера, е отправял заплахи и е опитал да изнуди собственик на автосервиз в Перник...

          „Рядко оставам без думи“: Методи Лалов попиля Кирил Петков заради „наглостта“ му

          "Този човек има наглостта днес да изброява “нашите кандидати за президент” през годините като започва с Петър Стоянов и продължава с

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions