Search Suggestions
      събота, 20.12.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Росен Желязков отрича да се забранява да си ремонтираме колите

          Няма да позволя увеличаване на административната тежест и спекулации на тема лобизъм и интереси. Така опонира министърът на транспорта Росен Желязков на „Позитано, 20“, където разкритикуваха Законопроекта за пътните превозни средства.

          - Реклама -

          Оттам твърдят, че контролът над техническите прегледи ще бъде даден на частни фирми, а шофьорите щели да се глобяват за саморъчен ремонт на автомобилите си.

          „Искаме ефективен контрол на техническото състояние, да е облекчен продавачът и купувачът при регистрация на МПС“, отвърна Росен Желязков.

          По думите му, темата за автосервизите е неразбираема. Трябвало да се знае кога се правят ремонти, оторизацията и произходът на частите и качеството на труда. „Това е с оглед безопасността на извършваните ремонти и последиците от тях“, заяви той.

          Според него хората могат сами да извършват ремонтите. „Сервизната дейност срещу заплащане трябва да бъде регистрирана. Всеки може сам да си извърши ремонта любителски, но не и срещу заплащане“, категоричен бе той.

          Законът за пътните превозни средства е в периода на обществени консултации, които изтичат на 19 август 2019 г. Предстои работната група да прегледа постъпилите предложения и да изготви проект на законопроект.

          Според Росен Желязков текстовете ще „могат да бъдат реферирани към кабинета“ едва, когато министърът на транспорта ги подпише.

          „Чак когато аз се ангажирам с тях, можем да говорим за наличието на законопроект, който ангажира правителството“, каза Росен Желязков.

          Няма да позволя увеличаване на административната тежест и спекулации на тема лобизъм и интереси. Така опонира министърът на транспорта Росен Желязков на „Позитано, 20“, където разкритикуваха Законопроекта за пътните превозни средства.

          - Реклама -

          Оттам твърдят, че контролът над техническите прегледи ще бъде даден на частни фирми, а шофьорите щели да се глобяват за саморъчен ремонт на автомобилите си.

          „Искаме ефективен контрол на техническото състояние, да е облекчен продавачът и купувачът при регистрация на МПС“, отвърна Росен Желязков.

          По думите му, темата за автосервизите е неразбираема. Трябвало да се знае кога се правят ремонти, оторизацията и произходът на частите и качеството на труда. „Това е с оглед безопасността на извършваните ремонти и последиците от тях“, заяви той.

          Според него хората могат сами да извършват ремонтите. „Сервизната дейност срещу заплащане трябва да бъде регистрирана. Всеки може сам да си извърши ремонта любителски, но не и срещу заплащане“, категоричен бе той.

          Законът за пътните превозни средства е в периода на обществени консултации, които изтичат на 19 август 2019 г. Предстои работната група да прегледа постъпилите предложения и да изготви проект на законопроект.

          Според Росен Желязков текстовете ще „могат да бъдат реферирани към кабинета“ едва, когато министърът на транспорта ги подпише.

          „Чак когато аз се ангажирам с тях, можем да говорим за наличието на законопроект, който ангажира правителството“, каза Росен Желязков.

          google-news
          Последвайте Евроком в Google News

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Ясни са цените на градския транспорт в София след въвеждането на еврото

          Столичани вече имат яснота относно начина, по който ще заплащат за градски транспорт след официалното въвеждане на единната европейска валута. Обявените цени за София...

          Системите на Агенция „Митници“ са готови за работа с евро

          Информационните системи на Агенция „Митници“ вече са успешно адаптирани за работа с единната европейска валута. Дейностите са извършени в съответствие с утвърдения План на...

          Огнян Минчев: Политическата воля за честни избори е по-важна от спора за машините

          Когато е налице истинско желание изборният процес да бъде честен, фокусът не бива да пада върху технологията на гласуване, а върху политическата и административната...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions