Search Suggestions
      четвъртък, 18.09.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Медиана: 14% от българите са склонни да продадат гласа си за 50 лв

          Три дни преди евроизборите да се прогнозира кой ще бъде победител в битката между БСП и ГЕРБ на предстоящите евроизбори е невъзможно с методите на социологията. Разликата между двете противостоящи си партии е 1,3% в полза на ГЕРБ – или в границите на т.нар. стохастична грешка, посочват от агенция Медиана.
          Това се казва в последното изследване на Агенция „Медиана“ “ в периода 17-21 май 2019 г. с 1008 човека. Изследването е представително за страната и е реализирано със собствени средства.
          Около една четвърт от избирателите (22 %) съобщават, че в тяхното населено място функционират системи за купуване на гласове или принуда върху избирателите. Всеки осми избирател (12%) споделя, че той лично е бил обект на такова въздействие (предложение за пари или принуда).
          Една значителна част от избирателите (14%) са склонни да откликнат на „пазарното“ търсене и да продадат своя глас за 50 лв.
          Настоящето изследване е проведено от „Медиана“ в периода 17-21 май 2019 г. с 1008 човека. Изследването е представително за страната и е реализирано със собствени средства.

          Три дни преди евроизборите да се прогнозира кой ще бъде победител в битката между БСП и ГЕРБ на предстоящите евроизбори е невъзможно с методите на социологията. Разликата между двете противостоящи си партии е 1,3% в полза на ГЕРБ – или в границите на т.нар. стохастична грешка, посочват от агенция Медиана.
          Това се казва в последното изследване на Агенция „Медиана“ “ в периода 17-21 май 2019 г. с 1008 човека. Изследването е представително за страната и е реализирано със собствени средства.
          Около една четвърт от избирателите (22 %) съобщават, че в тяхното населено място функционират системи за купуване на гласове или принуда върху избирателите. Всеки осми избирател (12%) споделя, че той лично е бил обект на такова въздействие (предложение за пари или принуда).
          Една значителна част от избирателите (14%) са склонни да откликнат на „пазарното“ търсене и да продадат своя глас за 50 лв.
          Настоящето изследване е проведено от „Медиана“ в периода 17-21 май 2019 г. с 1008 човека. Изследването е представително за страната и е реализирано със собствени средства.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Делото за убийството в Цалапица: Неявяване на адвокат отложи началото на втората инстанция

          Апелативният съд в Пловдив отложи делото „Бизюрев“ поради неявяване на един от адвокатите, стана ясно днес. Подсъдимият Рангел Бизюрев беше осъден от Окръжния съд –...

          Делян Пеевски: Аз ще правя държава с главно „Д“

          "На тези хора вчера им свършиха мотивите, защото хората ги мразят и искат да ги бият. Но ние сме друга партия! Аз ще правя...

          „Малка Мис и Малък Мистър България“ 2025 превземат ефира на „Евроком“

          Владислав Славов и децата на България превземат екрана с „Малка Мис и Малък Мистър БългарияОт 20 септември – три поредни съботи от 20:00 ч....

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions