Search Suggestions
      четвъртък, 10.07.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Медиана: 14% от българите са склонни да продадат гласа си за 50 лв

          Три дни преди евроизборите да се прогнозира кой ще бъде победител в битката между БСП и ГЕРБ на предстоящите евроизбори е невъзможно с методите на социологията. Разликата между двете противостоящи си партии е 1,3% в полза на ГЕРБ – или в границите на т.нар. стохастична грешка, посочват от агенция Медиана.
          Това се казва в последното изследване на Агенция „Медиана“ “ в периода 17-21 май 2019 г. с 1008 човека. Изследването е представително за страната и е реализирано със собствени средства.
          Около една четвърт от избирателите (22 %) съобщават, че в тяхното населено място функционират системи за купуване на гласове или принуда върху избирателите. Всеки осми избирател (12%) споделя, че той лично е бил обект на такова въздействие (предложение за пари или принуда).
          Една значителна част от избирателите (14%) са склонни да откликнат на „пазарното“ търсене и да продадат своя глас за 50 лв.
          Настоящето изследване е проведено от „Медиана“ в периода 17-21 май 2019 г. с 1008 човека. Изследването е представително за страната и е реализирано със собствени средства.

          Три дни преди евроизборите да се прогнозира кой ще бъде победител в битката между БСП и ГЕРБ на предстоящите евроизбори е невъзможно с методите на социологията. Разликата между двете противостоящи си партии е 1,3% в полза на ГЕРБ – или в границите на т.нар. стохастична грешка, посочват от агенция Медиана.
          Това се казва в последното изследване на Агенция „Медиана“ “ в периода 17-21 май 2019 г. с 1008 човека. Изследването е представително за страната и е реализирано със собствени средства.
          Около една четвърт от избирателите (22 %) съобщават, че в тяхното населено място функционират системи за купуване на гласове или принуда върху избирателите. Всеки осми избирател (12%) споделя, че той лично е бил обект на такова въздействие (предложение за пари или принуда).
          Една значителна част от избирателите (14%) са склонни да откликнат на „пазарното“ търсене и да продадат своя глас за 50 лв.
          Настоящето изследване е проведено от „Медиана“ в периода 17-21 май 2019 г. с 1008 човека. Изследването е представително за страната и е реализирано със собствени средства.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          ,,Софийска вода“: Ето кои части на столицата ще останат без вода

          Поради извършване на строително-ремонтни работи на ул. „Николай Хайтов“ и ул. „Тинтява“ в жк. „Дианабад“, се налага спиране на водоподаването от 10:00 до 21:30...

          Ивелин Михайлов: Случаят срещу Коцев е скалъпен, аз ще съм следващият

          Председателят на партия „Величие“ Ивелин Михайлов коментира пред БНТ разследването срещу варненския кмет Благомир Коцев и неговия заместник. Михайлов заяви, че според него случаят...

          Откриха нова крепостна стена на Перперикон

          Археологическата експедиция под ръководството на проф. Николай Овчаров откри масивна крепостна стена, която е защитавала раннохристиянската базилика на Перперикон. Новата находка разкрива, че стената е...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions