понеделник, 23.09.24
13.8 C
София
19 C
Пловдив
18 C
Варна
Search Suggestions

      Проучване: Купуваме повече лаптопи и по-малко храна

      Промяна на потребителските навици на българина от началото на извънредното положение у нас отчита проучване на  „24 часа“.  

      Допитването показва, че в първите дни след 13 март, у нас са се купували предимно харнителни продукти от първа необхоодмост. 

      В потребителската кошница основни продукти в дните непосредствено след обявяването на извънредното положение са били   боб, леща и тоалетна хартия, а сънародниците ни са свили с почти 30% разходите си за всекидневни нужди. 

      Малко след това обаче се отчита бум на покупки на лаптопи, което се обяснява с факта, че голяма част от заетите лица са започнали да работят от вкъщи.

      Изследването  сочи също, че продажбата на мляко и млечни продукти е спаднала с около 30%. Обяснението на експерти е, че поради това, че движението е ограничено, необходимостта от храна е различна.

      Няма видими промени при консумацията на хляб и хлебни изделия. По данни на Националния браншови съюз на хлебарите и сладкарите от началото на кризата с коронавируса са затворени малък брой пекарни и предприятия. Консумацията не е паднала драстично.

      Относно веригите, наблюденията са сходни с тези на производителите – след първоначалното разграбване на магазините, българите постепенно свиват разходите си и пазаруват само най-нужното.

      - Реклама -
      СВЪРЗАНИ НОВИНИ

      ОСТАВИ КОМЕНТАР

      Моля, въведете коментар!
      Моля, въведете името си тук

      - Реклама -

      НАЙ-ЧЕТЕНИ СТАТИИ

      Зареждане...
      - Реклама -

      ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ