,,Как така американските медии, които не спират да клеветят и нападат „Възраждане“ всеки ден от години насам, са толкова ласкави към Ваня Григорова?“, това попита лидерът на партия „Възраждане“ Костадин Костадинов в своя Фейсбук профил.
„Предизборната кампания свършва днес. Затрупан съм от всякакви анализи и прочити на случилото се досега. Докато анализирах нашите резултати, обаче, поръчах една бърза справка за нашите противници по време на кампанията – както на национално ниво, така и в София“, допълни Костадинов.
Оказа се, че в София кандидатката за кмет на БСП има абсолютна медийна доминация, особено изразена през последната една седмица. Тук публикувам данните само за един ден, вторник, но и всички останали дни и седмици са горе-долу така. Ето защо няма как да не задам следните два въпроса:
1. Как се осигурява толкова пълен (и много скъп) медиен комфорт в среда, изцяло доминирана и буквално притежавана от американските медии в България?
2. Как така американските медии, които не спират да клеветят и нападат Възраждане всеки ден от години насам, са толкова ласкави или в най-лошия случай просто мълчаливи по отношение на Ваня Григорова? Същите тези медии публикуваха 117 отрицателни публикации за нашият кандидат Деян Николов (средно по 4 на ден) и нито една отрицателна публикация за Ваня Григорова. Нито една!
Отделно от това прави фрапантно впечатление меко казано лежерното отношение на ГЕРБ към изборната загуба в София. Борисов, който преживява изключително болезнено всяко изборно поражение и в момента обикаля страната като линейка, за да се бори със зъби и нокти за всеки балотаж на свой кмет, буквално още на първия ден след първия тур обяви подкрепа за кандидатката на БСП. Човек ще рече, че е работил за нея още преди първия тур.
Аз имам отговорите на тези въпроси, разбира се, но ми е интересно да видя вашето мнение.
Иначе жалко за столицата. В неделя тя няма избор. И от едната, и от другата страна едно и също. Защото Терзиев е абсолютно същия проект като Григорова – с тази разлика, че за него беше ясно още от самото начало, че е марионетка на посолството.