Search Suggestions
      сряда, 15.10.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          ГРИМ ВОЙНА: Преслава с рекордни печалби, Николета Лозанова в тотален нокаут!

          Грим войната между фолк звездата Преслава и плеймейтката Николета Лозанова завършва с категорична победа за певицата от Добрич.

          - Реклама -

          Проверка в търговските регистри разкри, че козметичната марка на Преслава, „ПС Къмпани“, реализира близо 100 000 лева печалба за 2023 година. В същото време фирмата на Николета Лозанова – „Ен Ел Фор Ю“, е в процедура по ликвидация, с нулева печалба и над 30 000 лева загуби.

          Преслава печели, докато Николета е на загуба

          През изминалата година Преслава е реализирала 169 000 лева приходи от червилата си, като след разходи за производство и реклама, чистата ѝ печалба възлиза на 97 000 лева.

          Николета Лозанова, която преди време стартира козметичния си бизнес с големи амбиции, вече е започнала процедура по закриване на фирмата си. Данните показват отрицателен капитал от 14 000 лева и задължения за още 17 000 лева, което води до общи загуби от над 30 000 лева.

          Според слуховете, червилата на Лозанова са били внос от Китай, като тя единствено слагала своето лого върху продукти със съмнително качество.

          Преслава – българската Риана?

          Вдъхновени от световните тенденции, двете звезди тръгнаха по стъпките на Риана („Fenty Beauty“) и Кайли Дженър, които превърнаха козметичните си линии в мултимилионни бизнеси.

          Докато Николета Лозанова се оттегля от пазара, Преслава затвърждава своя успех. Освен от червилата, значителна част от печалбите ѝ идват и от продажбата на специални албуми, предлагани в онлайн магазина ѝ.

          Изхвърлиха Кание Уест и Бианка Ченсори от наградите „Грами“

          Певицата дори успя да привлече колежки от фолк индустрията за реклама, като дори Малина засне видео с нейните червила в социалните мрежи.

          Бизнес провалът на Николета Лозанова

          Докато Преслава трупа печалби, Николета Лозанова не успя да удържи на конкуренцията. Провалът на фирмата ѝ доведе до пълната ѝ ликвидация, а загубите я принудиха да се откаже от мечтата за собствена козметична линия.

          Така Преслава остава единствената родна знаменитост с успешен козметичен бизнес, доказвайки, че фолк звездите могат не само да пеят, но и да доминират в света на красотата.

          Грим войната между фолк звездата Преслава и плеймейтката Николета Лозанова завършва с категорична победа за певицата от Добрич.

          - Реклама -

          Проверка в търговските регистри разкри, че козметичната марка на Преслава, „ПС Къмпани“, реализира близо 100 000 лева печалба за 2023 година. В същото време фирмата на Николета Лозанова – „Ен Ел Фор Ю“, е в процедура по ликвидация, с нулева печалба и над 30 000 лева загуби.

          Преслава печели, докато Николета е на загуба

          През изминалата година Преслава е реализирала 169 000 лева приходи от червилата си, като след разходи за производство и реклама, чистата ѝ печалба възлиза на 97 000 лева.

          Николета Лозанова, която преди време стартира козметичния си бизнес с големи амбиции, вече е започнала процедура по закриване на фирмата си. Данните показват отрицателен капитал от 14 000 лева и задължения за още 17 000 лева, което води до общи загуби от над 30 000 лева.

          Според слуховете, червилата на Лозанова са били внос от Китай, като тя единствено слагала своето лого върху продукти със съмнително качество.

          Преслава – българската Риана?

          Вдъхновени от световните тенденции, двете звезди тръгнаха по стъпките на Риана („Fenty Beauty“) и Кайли Дженър, които превърнаха козметичните си линии в мултимилионни бизнеси.

          Докато Николета Лозанова се оттегля от пазара, Преслава затвърждава своя успех. Освен от червилата, значителна част от печалбите ѝ идват и от продажбата на специални албуми, предлагани в онлайн магазина ѝ.

          Изхвърлиха Кание Уест и Бианка Ченсори от наградите „Грами“

          Певицата дори успя да привлече колежки от фолк индустрията за реклама, като дори Малина засне видео с нейните червила в социалните мрежи.

          Бизнес провалът на Николета Лозанова

          Докато Преслава трупа печалби, Николета Лозанова не успя да удържи на конкуренцията. Провалът на фирмата ѝ доведе до пълната ѝ ликвидация, а загубите я принудиха да се откаже от мечтата за собствена козметична линия.

          Така Преслава остава единствената родна знаменитост с успешен козметичен бизнес, доказвайки, че фолк звездите могат не само да пеят, но и да доминират в света на красотата.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          ChatGPT пуска маркетплейс „убиец“ на Amazon

          Наскоро въведената функция за контекстно търсене на продукти Instant Checkout на ChatGPT се оказа фундаментална заплаха за Amazon и други традиционни пазари по целия...

          Край на Windows 10

          На 14 октомври Microsoft официално прекрати поддръжката на Windows 10. Потребителите вече няма да получават актуализации за сигурност, нови функции или техническа поддръжка. Компанията...

          Нобеловата награда за литература: „Майстор на апокалипсиса“, сравняван с Достоевски и Бекет, е победителят

          Унгарският писател Ласло Краснахоркай, често наричан „повелителят на апокалипсиса“, е тазгодишният носител на Нобеловата награда за литература. Авторът е отличен за своя уникален стил...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions