„Държавната агенция „Безопасност на движението по пътищата“ през 2024 г. е дала 500 000 лв. на БТВ, Нова ТВ и няколко радиостанции за медийно отразяване. Да се знае колко струва „съпричастността“ на българските медии към пътната безопасност, а Държавната агенция по този начин си купува медийния комфорт да не бъдат канени експерти, които биха я разобличили.
- Реклама -
Всяка година държавната агенция плаща по 100 000 лв на БПЦ наем за 40 човека, които ползват офис помещения на пл. „Св. Неделя“ и 220 000 лв са платени на социологическа агенция, която да направи проучване за пътната безопасност.
Затова българските пътища ще продължават да бъдат в това състояние.“
Това написа Богдан Милчев във „Фейсбук“.
Малко след това публикува и друг статус:
„Ето държавата и медиите, чрез „данък спокойствие“ осигуряват качествен ча… , пардон медиен комфорт за действия или бездействия. После същите реват в студията за загиналите деца и искат още пари.
Трябва да измислят специален термин за тази симбиоза между държавни институции, обществени пари и частни медии.
А. Ненов“
„Държавната агенция „Безопасност на движението по пътищата“ през 2024 г. е дала 500 000 лв. на БТВ, Нова ТВ и няколко радиостанции за медийно отразяване. Да се знае колко струва „съпричастността“ на българските медии към пътната безопасност, а Държавната агенция по този начин си купува медийния комфорт да не бъдат канени експерти, които биха я разобличили.
- Реклама -
Всяка година държавната агенция плаща по 100 000 лв на БПЦ наем за 40 човека, които ползват офис помещения на пл. „Св. Неделя“ и 220 000 лв са платени на социологическа агенция, която да направи проучване за пътната безопасност.
Затова българските пътища ще продължават да бъдат в това състояние.“
Това написа Богдан Милчев във „Фейсбук“.
Малко след това публикува и друг статус:
„Ето държавата и медиите, чрез „данък спокойствие“ осигуряват качествен ча… , пардон медиен комфорт за действия или бездействия. После същите реват в студията за загиналите деца и искат още пари.
Трябва да измислят специален термин за тази симбиоза между държавни институции, обществени пари и частни медии.
А. Ненов“