Search Suggestions
      петък, 19.09.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Кампанията „Дари дреха“ се завръща с трето издание

          Голямата кутия за ненужни дрехи е част от съвместните усилия на Българския Червен кръст, „Сердика Център“ и „Текслайф“ за устойчиво бъдеще

          - Реклама -

          Животът на една дреха не свършва с последното ѝ обличане – затова Българският Червен кръст (БЧК), „Сердика Център“ и „Текслайф“ обединяват усилия за трети път в инициативата „Дари дреха“, съобщиха от БЧК. От 12 април до 8 май, на ниво -1 в търговския център, ще бъде позиционирана голяма, разпознаваема кутия, в която всеки посетител може да остави дрехи и обувки, които вече не използва. Кампанията е част от съвместните усилия за устойчиво бъдеще и се посвещава на Седмицата на Земята с акцент върху кръговата икономика и отговорното потребление.

          Каузата има ясен фокус – даренията се събират за Фонда за пострадали при бедствия и кризи на Българския Червен кръст и ще достигнат до хора в нужда, както и ще бъдат предадени за повторна употреба, рециклиране или енергийно оползотворяване. „Текслайф“ поема ангажимента за оползотворяване на текстила като гарантира екологосъобразна обработка на дарените артикули, а за всеки събран килограм прави и парично дарение за БЧК.

          В предходните издания на кампанията в търговския център бяха събрани близо 3 тона дрехи и обувки. Това се равнява на спестяването на 60 000 кВтч., което е достатъчно за консумацията на средностатистическо семейство за 6 години и се намалява въглеродния отпечатък с близо 11 тона или отделянето на въглероден двуокис (CO2) за 3 коли на година.

          „Вярваме, че грижата за околната среда и обществото започва с малки, но осъзнати действия – като това да дариш старите си дрехи. За нас е важно да продължим кампанията, като дадем възможност на всеки да стане част от процесите към устойчивост. Благодарим на „Сердика Център“, че заедно с тях демонстрираме и насърчаваме отговорно мислене и едновременно с това подкрепяме нуждаещи се групи“, коментира акад. Христо Григоров, председател на БЧК.

          Кутията с размери колкото стая ще бъде част от пролетната инсталация „Елементи“ в „Сердика Център“, която е посветена на устойчивата политика на търговския център. Тя интерпретира петте природни сили – земя, вода, въздух, огън и етер, като всяка от тях символизира връзката между природата и човешкото въздействие. Пространството на ниво-1 се трансформира в символична градина, където пролетта среща модата, изкуството и отговорното отношение към околната среда и устойчивия начин на живот.

          Голямата кутия за ненужни дрехи е част от съвместните усилия на Българския Червен кръст, „Сердика Център“ и „Текслайф“ за устойчиво бъдеще

          - Реклама -

          Животът на една дреха не свършва с последното ѝ обличане – затова Българският Червен кръст (БЧК), „Сердика Център“ и „Текслайф“ обединяват усилия за трети път в инициативата „Дари дреха“, съобщиха от БЧК. От 12 април до 8 май, на ниво -1 в търговския център, ще бъде позиционирана голяма, разпознаваема кутия, в която всеки посетител може да остави дрехи и обувки, които вече не използва. Кампанията е част от съвместните усилия за устойчиво бъдеще и се посвещава на Седмицата на Земята с акцент върху кръговата икономика и отговорното потребление.

          Каузата има ясен фокус – даренията се събират за Фонда за пострадали при бедствия и кризи на Българския Червен кръст и ще достигнат до хора в нужда, както и ще бъдат предадени за повторна употреба, рециклиране или енергийно оползотворяване. „Текслайф“ поема ангажимента за оползотворяване на текстила като гарантира екологосъобразна обработка на дарените артикули, а за всеки събран килограм прави и парично дарение за БЧК.

          В предходните издания на кампанията в търговския център бяха събрани близо 3 тона дрехи и обувки. Това се равнява на спестяването на 60 000 кВтч., което е достатъчно за консумацията на средностатистическо семейство за 6 години и се намалява въглеродния отпечатък с близо 11 тона или отделянето на въглероден двуокис (CO2) за 3 коли на година.

          „Вярваме, че грижата за околната среда и обществото започва с малки, но осъзнати действия – като това да дариш старите си дрехи. За нас е важно да продължим кампанията, като дадем възможност на всеки да стане част от процесите към устойчивост. Благодарим на „Сердика Център“, че заедно с тях демонстрираме и насърчаваме отговорно мислене и едновременно с това подкрепяме нуждаещи се групи“, коментира акад. Христо Григоров, председател на БЧК.

          Кутията с размери колкото стая ще бъде част от пролетната инсталация „Елементи“ в „Сердика Център“, която е посветена на устойчивата политика на търговския център. Тя интерпретира петте природни сили – земя, вода, въздух, огън и етер, като всяка от тях символизира връзката между природата и човешкото въздействие. Пространството на ниво-1 се трансформира в символична градина, където пролетта среща модата, изкуството и отговорното отношение към околната среда и устойчивия начин на живот.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Юлиана Методиева: Пеевски изнасили демокрацията

          Нетърпимостта към лидера на ДПС-Ново начало Делян Пеевски трябва да ни припомни 2013 г., когато тя се изля в един граждански протест - много...

          Ивелин Първанов: С всяка година водопреносната мрежа се влошава

          "С всяка година водопреносната мрежа се влошава и загубите на вода нарастват." Това каза депутатът от ПП "Възраждане" Ивелин Първанов, който беше гост в предаването...

          Повдигнаха обвинение на мъж, отглеждал марихуана на стойност 590 700 лв.

          Районна прокуратура - Пазарджик привлече като обвиняем мъж, отглеждал марихуана на обща стойност 590 700 лв., съобщиха от пресцентъра на Апелативна прокуратура – Пловдив. Б.Н. е...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions