През 2026 г. директни високоскоростни влакове ще свържат Мюнхен, Милано и Рим, съобщи Deutsche Bahn, цитирана от ДПА. Услугата ще стартира през декември 2026 г., при условие че всички разрешителни бъдат издадени навреме.
- Реклама -
За първи път италианските влакове Frecciarossa ще се движат по директен маршрут в Германия, минавайки през Инсбрук, Австрия. Първоначално ще се движи по един влак на ден, а до две години маршрутът ще бъде разширен, включвайки Берлин и Неапол. Целта е да се достигне до пет двупосочни курса дневно между трите страни.
Пътуването от Мюнхен до Милано ще трае около 6 часа и 30 минути, а до Рим – около 8 часа и 30 минути, спестявайки около 75 минути спрямо сегашните маршрути с прекачвания.
Със завършването на Бренерския базисен тунел – най-дългата подземна жп връзка в света, планирана за 2032 г., времето за пътуване ще бъде съкратено с още около час.
През 2026 г. директни високоскоростни влакове ще свържат Мюнхен, Милано и Рим, съобщи Deutsche Bahn, цитирана от ДПА. Услугата ще стартира през декември 2026 г., при условие че всички разрешителни бъдат издадени навреме.
- Реклама -
За първи път италианските влакове Frecciarossa ще се движат по директен маршрут в Германия, минавайки през Инсбрук, Австрия. Първоначално ще се движи по един влак на ден, а до две години маршрутът ще бъде разширен, включвайки Берлин и Неапол. Целта е да се достигне до пет двупосочни курса дневно между трите страни.
Пътуването от Мюнхен до Милано ще трае около 6 часа и 30 минути, а до Рим – около 8 часа и 30 минути, спестявайки около 75 минути спрямо сегашните маршрути с прекачвания.
Със завършването на Бренерския базисен тунел – най-дългата подземна жп връзка в света, планирана за 2032 г., времето за пътуване ще бъде съкратено с още около час.