Самолет „Боинг 787-8 Дриймлайнър“, пътуващ за Делхи, се върна обратно в Хонконг като предпазна мярка заради съмнение за технически проблем, съобщи Ройтерс. Инцидентът е пореден за авиокомпанията „Еър Индия“, която през последните дни е изправена пред сериозни предизвикателства.
- Реклама -
Според изявление на компанията, полет AI315 се е завърнал малко след излитане поради възникнал технически проблем. Самолетът се е приземил успешно и в момента се подлага на техническа проверка.
Инцидентът идва само дни след катастрофа със същия модел самолет, изпълняващ полет до Лондон, който се разби в град Ахмедабад, Индия, shortly след излитане. При трагедията загинаха 241 от 242 души на борда.
Полет AI315 е излетял от Хонконг в 12:20 ч. и се е приземил около 13:15 ч., уточниха от летищната администрация, като добавиха, че работата на летището не е била нарушена. Самолетът е на седем години и се намира в експлоатация от 2017 г.
Тези инциденти поставят под напрежение както „Еър Индия“, която се стреми да модернизира своя авиопарк, така и „Боинг“, който все още се бори с възстановяване на репутацията си след редица скандали, свързани с безопасността и качеството на производство.
Самолет „Боинг 787-8 Дриймлайнър“, пътуващ за Делхи, се върна обратно в Хонконг като предпазна мярка заради съмнение за технически проблем, съобщи Ройтерс. Инцидентът е пореден за авиокомпанията „Еър Индия“, която през последните дни е изправена пред сериозни предизвикателства.
- Реклама -
Според изявление на компанията, полет AI315 се е завърнал малко след излитане поради възникнал технически проблем. Самолетът се е приземил успешно и в момента се подлага на техническа проверка.
Инцидентът идва само дни след катастрофа със същия модел самолет, изпълняващ полет до Лондон, който се разби в град Ахмедабад, Индия, shortly след излитане. При трагедията загинаха 241 от 242 души на борда.
Полет AI315 е излетял от Хонконг в 12:20 ч. и се е приземил около 13:15 ч., уточниха от летищната администрация, като добавиха, че работата на летището не е била нарушена. Самолетът е на седем години и се намира в експлоатация от 2017 г.
Тези инциденти поставят под напрежение както „Еър Индия“, която се стреми да модернизира своя авиопарк, така и „Боинг“, който все още се бори с възстановяване на репутацията си след редица скандали, свързани с безопасността и качеството на производство.