Search Suggestions
      неделя, 20.04.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Alessa „облече“ вината Verano Azur

          Най-хитовият моден аксесоар това лято се очертава да е бутилка вино. Нашумялата модна марка Alessa нарисува дизайнерски етикети за лимитираната серия вина Verano Azur, произвеждани от New Bloom Winery. Самите създателки на модния бранд Мими и Мая са в рекламната кампания на общия проект. Те са адаптирали свои авторски принтове – в зелено за бялото вино и в розово за розето като тези дизайни освен на винените етикети присъстват и в актуалната колекция на бранда. За първи път у нас се реализира партньорство от подобен мащаб между модна и винена марка. 

          - Реклама -

          Вината Verano Azur се произвеждат от собствените лозови масиви на избата в Съединение New Bloom Winery. Те са вдъхновени от дамите със свободен дух, които искат да се наслаждават на живота тук и сега и се отличават със смелата си визия и хармоничен вкус. Бялото вино Verano Azur за лимитираната серия by Alessa е от сортовете Совиньон блан и Вионие, а розето от Каберне Совиньон. Лимитираната серия Verano Azur by Alessa вече може да се намери по магазините в цялата страна. Модната марка Alessa е създадена преди 10 години. За разлика от повечето други световни модни компании, Alessa e семеен бизнес, стартирал със сайт за 19 долара и нищожен начален капитал и днес достига до 90000 клиенти от 26 държави. Марката е любима на популярните хора в България като нейни модели се носят от най-успешните и красиви жени у нас.  
          “Когато обмисляхме колаборацията с моден бранд, първата ни асоциация бе именно Alessa – високото ниво на професионализъм и самочувствието, което вдъхват на своите клиенти са това, което търсим и с вината Verano Azur. Мими и Мая често споделят, че всеки техен клиент е част от семейството на Alessa – надяваме се нашите вина да допълват това усещане“, разказват от екипа на Verano Azur.   

          „Оценяваме високо, че New Bloom Winery ни предложиха този нестандартен проект и ни дадоха свободата на творим. Това, което ни спечели във вината Verano Azur и смятаме, че е обща характеристика за нашите марки, е качеството. Идеята две изкуства – на виното и модата да си подадат ръка, много ни хареса и се надяваме нашите почитателки да я харесат.  А и какво по-хубаво от това виното да си отива с любимия ти тоалет“, допълват Мими и Мая. 

          Най-хитовият моден аксесоар това лято се очертава да е бутилка вино. Нашумялата модна марка Alessa нарисува дизайнерски етикети за лимитираната серия вина Verano Azur, произвеждани от New Bloom Winery. Самите създателки на модния бранд Мими и Мая са в рекламната кампания на общия проект. Те са адаптирали свои авторски принтове – в зелено за бялото вино и в розово за розето като тези дизайни освен на винените етикети присъстват и в актуалната колекция на бранда. За първи път у нас се реализира партньорство от подобен мащаб между модна и винена марка. 

          - Реклама -

          Вината Verano Azur се произвеждат от собствените лозови масиви на избата в Съединение New Bloom Winery. Те са вдъхновени от дамите със свободен дух, които искат да се наслаждават на живота тук и сега и се отличават със смелата си визия и хармоничен вкус. Бялото вино Verano Azur за лимитираната серия by Alessa е от сортовете Совиньон блан и Вионие, а розето от Каберне Совиньон. Лимитираната серия Verano Azur by Alessa вече може да се намери по магазините в цялата страна. Модната марка Alessa е създадена преди 10 години. За разлика от повечето други световни модни компании, Alessa e семеен бизнес, стартирал със сайт за 19 долара и нищожен начален капитал и днес достига до 90000 клиенти от 26 държави. Марката е любима на популярните хора в България като нейни модели се носят от най-успешните и красиви жени у нас.  
          “Когато обмисляхме колаборацията с моден бранд, първата ни асоциация бе именно Alessa – високото ниво на професионализъм и самочувствието, което вдъхват на своите клиенти са това, което търсим и с вината Verano Azur. Мими и Мая често споделят, че всеки техен клиент е част от семейството на Alessa – надяваме се нашите вина да допълват това усещане“, разказват от екипа на Verano Azur.   

          „Оценяваме високо, че New Bloom Winery ни предложиха този нестандартен проект и ни дадоха свободата на творим. Това, което ни спечели във вината Verano Azur и смятаме, че е обща характеристика за нашите марки, е качеството. Идеята две изкуства – на виното и модата да си подадат ръка, много ни хареса и се надяваме нашите почитателки да я харесат.  А и какво по-хубаво от това виното да си отива с любимия ти тоалет“, допълват Мими и Мая. 

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Глобалното затопляне може да повлияе на външния ни вид

          Докато климатът е в основата на различните човешки морфологии, как и кога телата ни ще се променят от глобалното повишаване на температурата?По-дълги фигури, по-малки...

          Задава се нов филм „Междузвездни войни“ с участието на Райън Гослинг

          Номинираният за „Оскар“ актьор Райън Гослинг ще се присъедини към една от най-емблематичните филмови вселени – „Междузвездни войни“, с участието си в предстоящата продукция...

          Рут Колева стана майкa

          Певицата Рут Колева стана майка на момче. За щастливото събитие съобщи самата тя в социалните мрежи. "Този рожден ден е специален. Посрещам го не с чаша...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions