Най-хитовият моден аксесоар това лято се очертава да е бутилка вино. Нашумялата модна марка Alessa нарисува дизайнерски етикети за лимитираната серия вина Verano Azur, произвеждани от New Bloom Winery. Самите създателки на модния бранд Мими и Мая са в рекламната кампания на общия проект. Те са адаптирали свои авторски принтове – в зелено за бялото вино и в розово за розето като тези дизайни освен на винените етикети присъстват и в актуалната колекция на бранда. За първи път у нас се реализира партньорство от подобен мащаб между модна и винена марка.
- Реклама -
Вината Verano Azur се произвеждат от собствените лозови масиви на избата в Съединение New Bloom Winery. Те са вдъхновени от дамите със свободен дух, които искат да се наслаждават на живота тук и сега и се отличават със смелата си визия и хармоничен вкус. Бялото вино Verano Azur за лимитираната серия by Alessa е от сортовете Совиньон блан и Вионие, а розето от Каберне Совиньон. Лимитираната серия Verano Azur by Alessa вече може да се намери по магазините в цялата страна. Модната марка Alessa е създадена преди 10 години. За разлика от повечето други световни модни компании, Alessa e семеен бизнес, стартирал със сайт за 19 долара и нищожен начален капитал и днес достига до 90000 клиенти от 26 държави. Марката е любима на популярните хора в България като нейни модели се носят от най-успешните и красиви жени у нас. “Когато обмисляхме колаборацията с моден бранд, първата ни асоциация бе именно Alessa – високото ниво на професионализъм и самочувствието, което вдъхват на своите клиенти са това, което търсим и с вината Verano Azur. Мими и Мая често споделят, че всеки техен клиент е част от семейството на Alessa – надяваме се нашите вина да допълват това усещане“, разказват от екипа на Verano Azur.
„Оценяваме високо, че New Bloom Winery ни предложиха този нестандартен проект и ни дадоха свободата на творим. Това, което ни спечели във вината Verano Azur и смятаме, че е обща характеристика за нашите марки, е качеството. Идеята две изкуства – на виното и модата да си подадат ръка, много ни хареса и се надяваме нашите почитателки да я харесат. А и какво по-хубаво от това виното да си отива с любимия ти тоалет“, допълват Мими и Мая.
Най-хитовият моден аксесоар това лято се очертава да е бутилка вино. Нашумялата модна марка Alessa нарисува дизайнерски етикети за лимитираната серия вина Verano Azur, произвеждани от New Bloom Winery. Самите създателки на модния бранд Мими и Мая са в рекламната кампания на общия проект. Те са адаптирали свои авторски принтове – в зелено за бялото вино и в розово за розето като тези дизайни освен на винените етикети присъстват и в актуалната колекция на бранда. За първи път у нас се реализира партньорство от подобен мащаб между модна и винена марка.
- Реклама -
Вината Verano Azur се произвеждат от собствените лозови масиви на избата в Съединение New Bloom Winery. Те са вдъхновени от дамите със свободен дух, които искат да се наслаждават на живота тук и сега и се отличават със смелата си визия и хармоничен вкус. Бялото вино Verano Azur за лимитираната серия by Alessa е от сортовете Совиньон блан и Вионие, а розето от Каберне Совиньон. Лимитираната серия Verano Azur by Alessa вече може да се намери по магазините в цялата страна. Модната марка Alessa е създадена преди 10 години. За разлика от повечето други световни модни компании, Alessa e семеен бизнес, стартирал със сайт за 19 долара и нищожен начален капитал и днес достига до 90000 клиенти от 26 държави. Марката е любима на популярните хора в България като нейни модели се носят от най-успешните и красиви жени у нас. “Когато обмисляхме колаборацията с моден бранд, първата ни асоциация бе именно Alessa – високото ниво на професионализъм и самочувствието, което вдъхват на своите клиенти са това, което търсим и с вината Verano Azur. Мими и Мая често споделят, че всеки техен клиент е част от семейството на Alessa – надяваме се нашите вина да допълват това усещане“, разказват от екипа на Verano Azur.
„Оценяваме високо, че New Bloom Winery ни предложиха този нестандартен проект и ни дадоха свободата на творим. Това, което ни спечели във вината Verano Azur и смятаме, че е обща характеристика за нашите марки, е качеството. Идеята две изкуства – на виното и модата да си подадат ръка, много ни хареса и се надяваме нашите почитателки да я харесат. А и какво по-хубаво от това виното да си отива с любимия ти тоалет“, допълват Мими и Мая.
Робърт де Ниро, един от най-гласовитите критици на Доналд Тръмп, може да се присъедини към нарастващия брой холивудски звезди, които напускат Съединените щати
Популярният американски рапър Кание Уест, който днес се изявява под името Йе, се извини на еврейския народ за своите минали антисемитски изявления.
Музикантът се срещна...